Administrativ gårdsarbetare
Skicka ansökan 40 dagar kvar
Gårdsarbetare
40 dagar kvar

Arbetsbeskrivning


Vill du arbeta med både administration och fysiskt arbete i utemiljö i återvinningsbranschen i en arbetsmiljö där samarbete står i fokus? Då har vi rollen för dig!

Arbetsbeskrivning
Vi söker en administrativ gårdsarbetare som vill vara spindeln i nätet på vår kunds arbetsplats. Här kombinerar du arbete i receptionen med praktiska uppgifter ute på anläggningen. Tjänsten erbjuder varierade arbetsdagar. I dagsläget är teamet cirka 8 personer som arbetar tätt tillsammans för att skapa en trivsam och effektiv arbetsmiljö. Ingen dag är den andra helt lik helt enkelt.


Dina uppgifter kommer variera men några återkommande moment är:
  • Bemanna receptionen/kundmottagningen.
  • Diverse administration så som mailhantering, registrera orderbeställningar, växel
  • Diverse praktiska arbetsuppgifter ute på anläggningen
  • Väga in och klassificera inkommande material (tunga lyft förekommer)

Då vi är få och arbetar nära varandra så kommer du få möjligheten att prova på arbetsuppgifter som inte alltid ingår i en renodlad administrativ roll. Det innebär att teamet hjälps åt med allt som behövs göras på arbetsplatsen vilket innebär att du kommer att ha en varierad och stimulerande arbetsdag.

Praktiska detaljer
Önskad start: Så snart som möjligt men som senast 2025-02-10
Arbestider: Måndag till torsdag: 07:00–16:00
En dag i veckan: 07:00–17:00
Fredagar: Tidig helgstart, med arbetsdag fram till 15:00

Arbetsplats: 100% på vår anläggning i Sollentuna
Anställningsform: Tjänsten med tillhörande onboarding är på 100% och vi börjar med ett uppdrag på 6 månader.

Vem är du?
  • Minst gymnasieexamen
  • God erfarenhet av Officepaketet
  • Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har en erfarenhet av kundbemötande.
Vi söker dig som har B-körkort och är initiativrik och självgående, med en positiv inställning och en vilja att kavla upp ärmarna och hjälpa till där det behövs. Erfarenhet av kundbemötande kan du ha fått från många olika roller, och eftersom vi hanterar kunder både på plats och digitalt är det en fördel om du har god systemvana. För att trivas i rollen behöver du vara snabb på fötterna, flexibel och inte rädd för att testa nya saker. Du är en lagspelare, samtidigt som du kan arbeta självständigt när det krävs.

Meriterande om du har ett grundintresse för bilar och fordon samt erfarenhet av affärssystemet T5


Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper.

Om tjänsten
Tjänsten inleds med en 6 månaders visstidsanställning. Tjänsten är en del av Baronas konsultverksamhet och du blir vid anställningstillfälle anställd som konsult hos Barona. Genom oss får du en dedikerad konsultchef, förmånligt friskvårdsbidrag och en gedigen kundserviceutbildning som förbereder dig för uppdraget.

Processen innehåller intervjuer med både Barona och kund. Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, skicka därför gärna in din ansökan redan nu!

Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail, men för frågor gällande tjänsten, vänligen kontakta Elin Nilsson, [email protected]

Välkommen med din ansökan!


Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på https://barona.se/om-barona/

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk