Chef kundservice till Gavlegårdarna
Skicka ansökan 24 dagar kvar
Chef Kundtjänstmedarbetare
24 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Känn dig hemma! Det är den vision vi på Gavlegårdarna arbetar efter – i allt vi gör. Hos oss bor idag närmare 30 000 gävlebor. Genom att löpande renovera våra fastigheter, bygga fler lägenheter, anlägga gröna utemiljöer och arbeta aktivt med samarbeten och sociala initiativ tar vi det förtroende våra hyresgäster ger oss på allvar. Som allmännyttigt bostadsbolag med stor möjlighet att påverka samhället runt oss spelar Gavlegårdarna en central roll i att utveckla och förvalta flera av stadens områden. I över hundra år har vi erbjudit hem för tusentals familjer i Gävle med omnejd. Vill du vara en del av en organisation som strävar efter att skapa attraktiva och hållbara bostäder och samtidigt bidra till ett Gävle som hänger ihop?  Vi söker nu en chef till vår Kundservice. Du kommer att leda 18 engagerade medarbetare i bolagets kundserviceprocesser så som telefon, chat och reception, för att ge hyresgästerna och kunderna den bästa servicen.  Låter det intressant? Då är vi nyfikna på dig. Välkommen med din ansökan! ARBETSUPPGIFTER Som chef för Kundservice har du ditt fokus på att stödja och coacha dina medarbetare i arbetet med att ge hyresgäster och bostadssökande ett professionellt och konsekvent bemötande. Du har det operativa ansvaret för verksamhet, ekonomi och personal inom den egna avdelningen. Du har även det övergripande ansvaret för avdelningens verksamhetsplanering med ambitionen att bidra till att nå bolagets mål som de är beskrivna i affärsplanens sju färdplaner.  Som chef på Gavlegårdarna leder du i enlighet med bolagets värderingar och är en förebild för medarbetare och kollegor. Du kommunicerar på ett tydligt och konstruktivt sätt samt utvecklar verksamhet och arbetssätt tillsammans med kollegor och medarbetare. KVALIFIKATIONER Du som söker har en gedigen erfarenhet inom kundservice och har erfarenhet av att som chef leda sådant arbete. Du är en strukturerad, prestigelös ledare som inspirerar medarbetare till att känna sig hemma, både i med och motgång.  För att lyckas i rollen som chef för Kundservice krävs att du är utåtriktad och genuint intresserad av kundservice. Vi ser att du förstår värdet av att sätta mål och mätmetoder för kundserviceprocesser och att du kan analysera resultat av sådana mätningar. Du har lätt att se lösningar och du har som en av dina främsta styrkor en förmåga att få saker att hända. Du har utmärkt kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift i svenska och engelska. ÖVRIGT Varmt välkommen med din ansökan och bli en del av vårt team där vi tillsammans skapar en serviceupplevelse utöver det vanliga! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare