Om tjänsten De söker en interimskonsult under 6 månader som ska ansvara för både intern och extern kommunikation. Rollen är dynamisk och varierande – perfekt för dig som gillar att kavla upp ärmarna och jobba hands-on i en snabbväxande startup/scale up-miljö. Som första personen på marknadsavdelningen får du möjlighet att forma arbetet från grunden och skapa långsiktiga strategier.
Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att hantera både strategiska och operativa kommunikationsuppgifter, med ett brett ansvarsområde:
Vi söker dig som Har några års erfarenhet av liknande roller, gärna från byrå eller konsultbolag inom management. Du är en kreativ kommunikatör som trivs i en föränderlig miljö och har en hands-on inställning till arbete. Erfarenhet av att arbeta i en startup eller scale up är meriterande.
Som person är du lösningsorienterad, självgående och har ett öga för detaljer. Du gillar att ta ansvar, är kommunikativ och har en god förmåga att samarbeta med andra.
Övrig information
Om kunden Kunden är en snabbväxande startup/scale up med ambition att revolutionera sin bransch. Med innovation och kreativitet i fokus arbetar de för att skapa hållbara och effektiva lösningar för sina kunder.
Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.