Obeservera att återkoppling kan dröja med anledning av jul- och nyårshelgen!
Vi söker en interim ekonomiassistent med fokus på kundreskontra till vår kund! Konsultuppdraget är tänkt att starta så snart som möjligt och sträcker sig till och med april. Vår kund har kontor på Norrmalm i Stockholm och du kan också arbeta hemifrån någon dag i veckan.
Om rollen Som ekonomiassistent med ansvar för kundreskontra kommer du att spela en central roll i att hantera kundfakturor, betalningar samt påminnelse- och kravhantering. Du arbetar självständigt med fakturering kopplat till projekt, avstämningar i månadsbokslut och hantering av kundfrågor.
Arbetsuppgifter
Vår kund använder sig av Readsoft Online, Readsoft Fakturaportalen och Maconomy.
Om dig Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet som ekonomiassistent med fokus på kundreskontra. Du har goda kunskaper inom fakturering, projekthantering och supporthantering.
Kvalifikationer:
Som person är du noggrann, prestigelös och har ett stort intresse för att utveckla och förbättra processer.
När du blir en av oss Som konsult hos Eqonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Eqonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Om du vill veta mer Har du frågor om rollen kontakta [email protected]. För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!
Ser fram emot att höra från dig!