Arbetsbeskrivning
Har du ett tekniskt intresse och brinner för att arbeta kundorienterat? Vill du vara en nyckelspelare i ett innovativt och marknadsledande företag? Se hit!
Nu söker vi på Maxkompetens dig som vill ha en utvecklande roll där du får kombinera ditt tekniska intresse med att bygga starka kundrelationer. Här får du möjligheten att säkerställa att Generos kunder får bästa möjliga upplevelse och resultat!
Dina arbetsuppgifter
Som Technical Customer Success Manager ansvarar du för att stödja, vägleda och skapa värde för Generos kunder. Rollen innebär att vara både kundansvarig och tekniskt kunnig, där du arbetar med kundbeställningar, onboarding och utbildning. Du samarbetar med interna team och fungerar som länken mellan kunder och Generos produkter och tjänster.
I rollen ingår arbetsuppgifter som att:
*Vara kundansvarig för utvalda kunder och säkerställa en hög kundnöjdhet.
*Hantera inkommande kundförfrågningar.
*Ansvara för kundbeställningar och fördela ärenden vidare för hantering.
*Arbeta med onboarding av nya kunder och agera projektledare i implementeringsfasen.
*Utbilda och vägleda kunder i Generos produkter och tjänster.
*Arbeta med tekniska uppgifter såsom inläsning av data, uppsättning av orderflöden och integrationer samt framtagning av rapporter och mallar.
Din profil
För att lyckas i rollen som Technical Customer Success Manager är du en strukturerad och ordningsam person med ett lyhört och proaktivt arbetssätt. Du har en naturlig förmåga att kommunicera och bygger förtroende genom prestigelöshet och ett genuint intresse för att skapa långsiktiga kundrelationer. Som en självgående och initiativtagande individ trivs du med att ta ansvar och hitta lösningar. Din drivkraft, nyfikenhet och vilja att ständigt utvecklas gör att du skapar värde för både kunder och företaget.
För att trivas på Genero är du som söker öppen, kommunikativ och prestigelös. Du får energi av mötet med människor. Vidare är det viktigt att du är en lojal och god lagspelare som bidrar till att skapa ett bra arbetsklimat och som uppskattar att arbeta i ett litet team med snabba och korta beslutsvägar.
För att vara aktuell ser vi gärna att du har:
*Någon form av utbildning inom exempelvis systemvetenskap, programmering, IT eller liknande - alternativt ett starkt intresse för teknik och viljan att lära dig mer.
*Erfarenhet av eller intresse för att arbeta med databaser, SQL, programmering eller Excel.
*Tidigare erfarenhet av kundansvar eller arbete inom en kundorienterad roll.
*Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Övrig information
*Placeringsort: Kista/Hybrid
*Start: Efter överenskommelse.
*Varaktighet: Tillsvidare med tillämpad provanställning.
*Arbetstid: måndag-fredag, kontorstider/möjlighet till flexibilitet.
*Lön: Enligt överenskommelse. Genero erbjuder även andra förmåner som friskvårdsbidrag på 5 000 kr per år och en årlig konferensresa, bland annat.
Genero har valt att samarbeta med Maxkompetens i denna rekryteringsprocess. Har du frågor angående tjänsten så kontakta gärna ansvarig rekryterare på Maxkompetens, Jonna Alm på telefon 073 540 59 50.
Urval och intervjuer kommer ske löpande i denna process så ansök gärna på www.maxkompetens.se redan idag!
Ansökningar via e-post mottages ej på grund av GDPR.
Om Maxkompetens
Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och har kontor på fem orter fördelade på Kristianstad, Växjö, Halmstad, Borås och Stockholm. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och varje dag har vi ca 280 konsulter ute på uppdrag. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt! Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension.
Om kunden
Genero Solutions AB grundades 2001 av fyra entreprenörer som ville göra livet enklare och smartare för fältsäljare. Genom att vara öppna för nya idéer och tillvägagångssätt utvecklades Genero snart till Nordens ledande säljstöd för fältsäljkårer. Säljstödet - Genero Sales har under åren växt till ett flexibelt system som stödjer säljarnas vardag och ledningens styrnings- och uppföljningskrav. Systemet används för fältsäljare inom dagligvaruhandel, storhushåll samt fackhandel. Idag används Genero Sales i 15 olika länder av över 200 säljkårer. Ett urval av kunder är Vitamin Well, Red Bull, Spendrups, Löfbergs, Exotic Snacks och många fler.
Hos oss är du en del av ett team som brinner för innovativa lösningar inom teknik och service för våra kunder. Vi erbjuder en positiv, trivsam och stimulerande arbetsmiljö och en företagskultur som präglas av deras värdeord jämlikhet, tillit och respekt.