Sprio söker dig som vill utvecklas inom en kundtjänstoch drivs av att leverera riktigt bra service. Du kommer att arbeta för ett prisbelönt internationellt företag där du jobbar med inringande kunder som har frågor om bland annat appar, smartphones, datorer och surfplattor. Har du dessutom erfarenhet aviOS och/eller MacOS eller liknande? Fortsätt då att läsa!
Tjänsten är baserad i Solna och anställningen inleds med en fullt betald utbildning där du får lära dig allt du behöver vetaför att du ska känna dig helt trygg när du börjar besvara kundernas frågor. På detta företag finns det stora utvecklingsmöjligheter och vidareutbildningar, därför ser vi gärna att du gillar att utvecklas och lära dig nya saker. Din huvudsakliga uppgift är att identifiera kundens problem och på ett pedagogiskt sätt vägleda kunden till en lösning. Vi ser gärna att du har ett tekniskt intresse och är flytande i engelska, i både tal och skrift, då alla system är på engelska.
Vi söker dig som:
Vi erbjuder:
Arbetstider:
Tjänsten är på 80-100% och du kommer att arbeta varierande tider förlagda inom kundtjänstens öppettider:
Låter detta som en tjänst för dig? Vi videointervjuar löpande, välkommen med din ansökan redan idag!
I denna annons får vi inte gå ut med företagets namn, mer information om vilket företag du kommer att arbeta för kommer vid ett senare tillfälle i rekryteringsprocessen.