Har du goda kunskaper inom LOU, förnyade konkurrensutsättningar och avrop? Har du även eftergymnasial utbildninginomekonomi, upphandling eller inköp? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!Om uppdraget
Vi söker en kundsupportmedarbetare/inköpsstödtill vår kund i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startar ifebruari 2025 och pågår tillsseptember 2025. Tjänstgöringsgraden kan diskuteras och är antingen100 % eller 50%. Arbetstiderna är8 -16: 45 måndag till torsdag samt8-15 på fredagar. Du arbetar vid kundens kontor på Hornsgatan i Stockholm. Det finns viss möjlighet till distansarbete.
Dina arbetsuppgifter
I denna tjänst arbetar du somkategorigruppens inköpsstöd och kundsupportmedarbetare. Dubistår kunder i samband med avrop från erbjudanden av ramavtal och tjänster. Du arbetar både aktivt med befintliga kunder men försöker även hitta nya potentiella kunder. Inköpsstöd tar emot förfrågningar och guidar kunder i hur de kan avropa från ramavtal. Inköpsstödet hjälper också kunden med avtalstolkning, villkor eller andra frågor kopplade till inköpsbeslut. I tjänsten ingår 10h/v schemalagd first-line support. Tillsammans medövriga kundsupport svara du på frågorvia telefon och eller mail från kunder. Exempel på dina arbetsuppgifter:
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har goda kommunikations- och relationsskapande förmågor. Du kan arbeta självständigt, planera och organisera ditt arbete, är kreativ och har förmåga att tänka strategiskt. Du har ett kundorienterat, flexibelt och lösningsfokuserat arbetssätt. Du har ett intresse för kontinuerlig förbättring och utveckling. Kanske har du tidigare arbetat som Key Account manager, kundansvarig ellerproduktspecialist.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 6 januari.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.