Som en av de ledande tillverkarna av absorberande inkontinenshjälpmedel gör Attends livet bättre för människor varje dag. Med många års erfarenhet och en fantastisk utveckling har Attends vuxit till ett globalt bolag med hög teknisk nivå. I Aneby har vi centrum för utveckling, produktion och distribution av våra produkter. Produkterna är utvecklade med hjälp av den senaste teknologin och de skapar trygghet och frihet i vardagen för personer som är i behov av våra produkter. På så sätt värnar vi om hälsa, värdighet och komfort, vilket vi känner oss stolta över. Våra kärnvärden är flexibilitet, omtanke och nytänkande vilket skapar en arbetsmiljö där vi utvecklas och bryr oss om varandra.
Vill du ha värdefull erfarenhet till framtiden?
Som planerare har du en central roll i företagets verksamhet där du tillsammans med övriga medarbetare i teamet ansvarar för planering och samordning av den dagliga produktionen samt försörjning av råmaterial och handelsprodukter. Rollen inkluderar kontakter såväl internt som externt med leverantörer i ett flertal länder, vilket förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Vi söker dig som studerar eller har en utbildning inom planering/logistik alternativt har motsvarande erfarenhet. För att trivas med arbetsuppgifterna krävs att du är noggrann och kan arbeta med flera saker samtidigt. Du kan växla tempo när så behövs och är van att självständigt lösa arbetsuppgifter. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter drivkraft, ansvarstagande och god kommunikation.
För ytterligare information angående tjänsten, kontakta HR Coordinator Emma Holgersson, [email protected]. Välkommen med din ansökan senast 6 april. Urval sker löpande så vänta inte med din ansökan.