Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet av ekonomi och kundhantering? Vi söker nu en krav- och kredithandläggare åt vår samarbetspartner, med start i mars. Läs vidare om tjänsten och ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval!
OM TJÄNSTEN
Är du en noggrann och strukturerad person med erfarenhet av ekonomi och kundhantering? Vi söker nu en krav- och kredithandläggare åt vår samarbetspartner, med start i mars. Läs vidare om tjänsten och ansök redan idag, vi arbetar med löpande urval!
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi en konsult som vill arbeta med reskontra, betalflöden och kravhantering, med fokus på kundkontakt och administrativa uppgifter. Uppdraget startar i mars 2025 och passar dig som har en bakgrund inom ekonomi och ett intresse för energibranschen.
VI SÖKER DIG SOM
- Ha en påbörjad eller avslutad högskoleutbildning inom ekonomi eller juridik, alternativt flerårig erfarenhet av likvärdiga arbetsuppgifter.
- Har erfarenhet av arbete med kundkontakt via telefon och mejl.
- Har erfarenhet att arbeta med administrativa uppgifter inom ekonomi och ekonomisystem.
- Goda kunskaper i Excel och Office-paketets applikationer.
- God svenska och engelska i tal och skrift, då båda språken används i det dagliga arbetet.
- Har grundläggande kunskap om energimarknaden.
Det är meriterande om du är boende i Umeå.
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann
- Strukturerad
- Kommunikativ
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.