Arbetsbeskrivning
Är du en noggrann och strukturerad person med kompetens inom HR och lön? Har du erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter inom HR och vill bidra till ett företag i utveckling? Då har vi rätt uppdrag för dig!
Vi söker en HR-administratör med kunskap inom lön för ett uppdrag hos vår kund i Uppsala med omfattning på 50%.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har en bra samarbetsförmåga. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Urval sker löpande.
Vi ser fram emot din ansökan!
Ansvarsområden
I rollen kommer du att stödja vissa HR-processer och då framförallt kopplat till löneadministration. Du kommer att hantera allt från löneberäkningar till arbetsrättsliga frågor och andra administrativa HR-uppgifter.
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.