Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vårt attraktiva kundföretag i Växjö söker vi nu dig som vill jobba med support åt bolagets kunder och internt. Kundsupporten består av drygt 50 medarbetare som arbetar för att leverera ett professionellt bemötande och utföra service i världsklass till bolagets kunder. I produktteamet hanterar du olika typer av frågor kopplat till hårdvara och IT-produkter, både ut mot bolagets kunder och som en support internt.
Du arbetar från deras fina kontor med alla tänkbara bekvämligheter så som gym, personalmatsal och grymt kaffe samt om du föredrar det en viss del på distans hemifrån, när du är varm i kläderna.
Uppdraget startar enligt överenskommelse, men önskvärt under januari eller början av februari. Tjänsten är på 100 % där arbetstiderna är förlagda måndag till fredag mellan kl. 08:00 – 17:00. Till en början kommer du att vara anställd av Inpeople och på sikt erbjuds du anställning hos kundföretaget.
Din profil
Vi söker dig som alltid har kunden i största fokus. Du trivs med att ta ansvar, är strukturerad och noggrann och driver ditt arbete framåt. Du är lyhörd inför din omgivning och är mån om att uppnå ett gott arbete tillsammans med andra. Dina personliga egenskaper är avgörande för hur du kommer lyckas i rollen.
Vi ser gärna att du har erfarenhet av kundservice i någon form. Du har lägst gymnasieutbildning och hanterar Office-paketet obehindrat. Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Utöver detta ser vi att du har god produktkännedom eller -intresse. Erfarenhet inom IT-sektorn är meriterande.
Som medarbetare på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit.
På Inpeople värdesätter vi de kvalitéer som en jämn ålders-och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför vår och våra kunders verksamheter.
Vi tillämpar alltid löpande urval i våra rekryteringsprocesser och du är varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare/konsultchef, Mathilda Petersson Carlberg på 0470-747672 om du har frågor om själva tjänsten eller hur det är att vara konsult på Inpeople.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om oss
Sedan 2010 är vi specialister på skräddarsydda lösningar inom personaluthyrning och rekrytering. Vår mission, vårt uppdrag som vi jobbat med sedan start, är att hjälpa människor leva livet så som de själva vill leva det. Missionen leder oss på vägen mot att alltid hitta rätt person till rätt plats. Med en kultur som präglas av omtanke och snällhet driver vi Inpeople med passion och ansvar för att bidra till våra kunders framgång.
Inpeople är ett auktoriserat rekryterings – och bemanningsföretag med ambitionen att bidra till en bättre och mer hållbar värld. Vi är en del av Ingroup och har ett nära samarbete med vårt systerbolag Head Consulting Group. Vårt huvudkontor finns i Växjö och vi har cirka 300 hel- och deltidsanställda.
Välkommen till ett annorlunda HR-företag!