Administratör till växande assistansbolag
Skicka ansökan 170 dagar kvar
Enhetschef Administratör
170 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och utveckla en verksamhet och bidra till företagets fortsatta tillväxtresa? Är du administrativt duktig och brinner för att jobba med varierande arbetsuppgifter? Då kan denna roll vara nästa steg för dig!

Vår kund Wera Omsorg som är ett familjeföretagetväxer ochska nu anställa strukturerad och lösningsorienterad administratörtill deras verksamhet. Bolaget har kontor i Västberga, Stockholm.

Om rollen

Som administratör hos Wera Omsorg har du många och varierande arbetsuppgifter. Du administrerar och koordinerar den dagliga driften både för den enskilde brukaren och för medarbetaren. Du ansvarar också för den digitala planeringsprocessen och tar på uppdrag av chef fram statistik och rapporter. I denna rollarbetar du i många olika integrerade datorsystem. Rollen innebär samverkan med flera olika professioner där du behöver kunna anpassa din kommunikation i både tal och skrift.

Som administratör avlastar du chef administrativt genom att planera, leda och fördela det dagliga arbetet. Du avlastar också inom arbetsrätt, ekonomi, digitalisering och kvalitetsarbete.

För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter då du har möjlighet att bli enhetschef på sikt.

Är du den vi söker?

Arbetet passar dig som är strukturerad, flexibel, stresstålig, serviceinriktad, kommunikativ och lösningsfokuserad. Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. I svåra situationer har du förmåga att behålla lugnet. Du skiljer på sak och person och kan ta välgrundade beslut under tidspress. I din roll som administratör använder du tiden effektivt och arbetar systematiskt, organiserat och metodiskt.

Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.

Krav:

  • B-körkort
  • Flytande kunskaper i engelska och svenska, såväl i tal som skrift
  • God datorvana och erfarenhet av Office35
  • Gymnasieexamen

Meriterande:

  • Arbetat i programmet AIAI
  • Arbetat inom området personlig assistans eller vård och omsorg.
  • Administration mot försäkringskassan och kommunen
  • Om du har ekonomisk bakgrund i form av studier eller tidigare arbete
Om företaget

Wera Omsorg är ett privatägt assistansbolag som ser människan bakom sina kunder samt medarbetare. De arbetar mycket nära sina medarbetare, har täta dialoger med deras kunder och kan därför säkerställa att du hos Wera Omsorg blir sedd och känner dig hemma. Företagets grundare i verksamheten har varit verksamma inom omsorgen sedan 2005 där passionen att arbeta inom LSS och främst assistans växte fram.

Wera Omsorg har årligen sedan starten 2019 haft en stadig tillväxt där dem ökat omsättningen med minst 100% för varje år. De kan med stolthet säga att deras kunder väljer dem genom rekommendationer. Det tror dem är resultatet utav ett hårt arbete, en tydlig vision och en passion för det företaget gör.

Rekryteringsprocessen hanteras av Viola Bizoch önskemål av Wera Omsorgär att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Viola Biz.

Skicka in din ansökan redan idag!

Låter detta som något för dig? Varmt välkommen med din ansökan! Tillträde sker enligt överenskommelse. Vi läser ansökningar och kallar till intervju löpande. Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontor:Västberga, Stockholm

Start:Omgående med hänsyn till uppsägningstid

Omfattning:Kan vara deltid ellerheltid

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-15
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk