För kunds räkning letar vi efter dig som älskar kundservice och vill ingå i ett härligt team i Lund.
Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till våra kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga. Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Våra värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i vårt arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla vår kundservicefunktion. Branschen är i förändring och vi är ett kul gäng.
Skallkrav:
Börkrav: tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som krävt komplexa samtal. Även kunna hantera komplicerade kundsamtal såsom kunder som har svårt att betala eller liknande oro.
Uppdraget börjar den 1/3 - 2025 och avslutas 1/9-2025 med möjlighet till förlängning!
Urval sker löpande, vänta inte med din ansökan!