Som administratör kommer du att spela en central roll i vårt team, där du kommer att ansvara för att administrera projekt och registrera personer i våra system. Du kommer att arbeta i Göteborg, med kontorstider 8-17, med viss möjlighet till flexibla arbetstider.
Dina huvudansvarsområden inkluderar:
Administrera projekt och registrera in personer i systemen
Stötta det interna teamet med deras frågor och behov
Bidra till att skapa en strukturerad och effektiv arbetsmiljö
Vi söker dig som har:
Tidigare erfarenhet som administratör, gärna i en liknande roll
Goda datakunskaper och erfarenhet av CRM-system
En analytisk och strukturerad arbetsstil
En förmåga att hantera många frågor samtidigt
Ett B-körkort är ett plus, men inget krav
Utvecklingsmöjligheter
Hos Alucrom finns det möjlighet att växa inom bolaget och ta på sig fler roller i framtiden. Vi är en flexibel arbetsgivare som värderar rätt person och ser potentialen för utveckling.
Vad gör rollen attraktiv?
Du kommer att få arbeta i en dynamisk miljö där du får möjlighet att bidra till intressanta projekt och samarbeta med ett kompetent team. Dessutom får du möjlighet att växa och utvecklas i din karriär.
Bra att veta!
Du kommer att bli anställd som Temp-Team konsult med goda möjligheter att gå över till kund efter avtalad period. För rätt person kan detta även leda till en rekrytering. Som konsult erbjuds du avtalsenliga villkor och friskvårdsbidrag.
Vill du växa tillsammans med Alucrom? Skicka in din ansökan redan idag. Vi har ett löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. I denna rekrytering ansvarar vi på Temp-Team för rekryteringsprocessen. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterare Elnaz Memarian på [email protected]. Med hänvisning till GDPR tar vi inte emot ansökningar via e-mail.
Varmt välkommen med din ansökan!