Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren ledare som drivs av att skapa resultat och inspirera andra? Vill du vara med och bidra till en renare och bättre vardag för våra kunder? Då kan detta vara rollen för dig!
Som arbetsledare på Sodexo är du en mångsysslare och möjliggörare. Du kommer att leda medarbetare som är experter på städning, samt säkerställa en säker arbetsmiljö och produktivitet i ditt team. Ditt ledarskap och din känsla för hög servicenivå sprider glädje och bidrar till en bättre vardag.
Du ansvarar för att driva och utveckla våra städuppdrag i regionen: Sundsvall, Östersund, Örnsköldsvik och Bollnäs. Med cirka 15 medarbetare i ditt team har du en nyckelroll i att säkerställa hög kvalitet, leveransprecision och kundnöjdhet. Här får du möjlighet att kombinera operativa och strategiska uppgifter i en organisation som värdesätter både dig och din utveckling.
Jobba hos oss på Sodexo och bli en del av något större. Du kommer att tillhöra ett företag och ett team som värdesätter dig för dig, du kommer att kunna agera målmedvetet och påverka genom dina dagliga handlingar, och utvecklas i din egen takt.
I rollen kommer du att:
• Ansvara för drift och planering i Sundsvall, Östersund, Örnsköldsvik och Bollnäs.
• Ha resultat- och personalansvar för verksamheten.
• Leda ett team på cirka 15 medarbetare och arbeta för att utveckla både teamet och verksamheten för att nå gemensamma mål.
• Upprätthålla starka kundrelationer och säkerställa att överenskommen kvalitet levereras.
• Planera och organisera arbetet effektivt med stöd av våra administrativa system.
Vad du bidrar med:
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen
• Ledarerfarenhet
• Ett starkt kund- och verksamhetsfokus
• Vana av att arbeta administrativt och i olika system samt att organisera och planera arbetet.
• Driv, målmedvetenhet och en vilja att utveckla både dig själv och ditt team.
• Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift
• B-körkort och tillgång till egen bil, eftersom tjänsten innebär resor mellan orterna.
Om tjänsten
Tillsvidareanställning. Arbetstid är förlagd till vardagar, 40 timmar per vecka,
Frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen besvaras av Patrik Landström,
[email protected]. Observera att vi endast tar emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Din ansökan vill vi ha senast 19 januari 2025. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan idag!
För denna tjänst kommer att vi genomföra en bakgrundskontroll på slutkandidat i samarbete med en extern leverantör. Slutkandidaten kommer att informeras och behöva lämna sitt samtycke innan det att bakgrundskontrollen genomförs.
Observera att alla medarbetare inom Sodexo ska ha genomgått en identitetsvalidering innan anställning.
Vad vi erbjuder
Utöver en spännande tjänst och härliga kollegor erbjuder vi dig bland annat:
• Flexibel och dynamisk arbetsmiljö
• Tillgång till löpande utbildning och utvecklingsprogram
• Möjligheter att växa inom företaget
• Stort fokus på hälsa och säkerhet
• Volontärarbete på betald arbetstid
Mer om Sodexo och vilka vi är
• Vårt syfte, hållbarhetsarbete och våra tjänster
• Medarbetarsidorna Mitt Sodexo
Redo att vara en del av något större? Ansök idag!
Sodexokoncernen
Sodexo grundades av Pierre Bellon i Marseille 1966 och är världsledande inom hållbar mat och erbjudanden inom lärande, arbete, hälsa och nöje. Sodexokoncernen är unik genom sitt oberoende och grundarfamiljens delägande, sin hållbara affärsmodell och serviceutbudet med måltidstjänster och FM-tjänster. Dessa erbjudanden möter alla utmaningar i vardagen med ett dubbelt mål: att förbättra livskvaliteten för våra medarbetare och dem vi erbjuder våra tjänster, och att bidra till ekonomiska, sociala och miljömässiga framsteg i de samhällen där vi är verksamma. För oss går tillväxt och socialt engagemang hand i hand. På Sodexo är vårt syfte att skapa en bättre vardag, för ett bättre liv för alla.