Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta i tidiga skeden med att ta fram kalkyler för några av Stockholms mest utmanande och stimulerande fastighetsprojekt. Är du en lösningsorienterad lagspelare som vill arbeta i ett framstående företag med möjlighet till personlig utveckling? Då kommer du att trivas hos oss!

Som kalkylator hos oss får du ett självständigt och ansvarsfyllt arbete där du kommer att ingå i ett team med bred kompetens. Du kommer att erbjudas en roll med fokus på att skapa förutsättningar för kvalitet och lönsamhet i olika fastighetsprojekt.

Arbetsuppgifterna kommer att bestå av att kostnadsberäkna olika typer av projekt och du kommer att ha nära kontakter med leverantörer och beställare. Vi hjälper även våra beställare med tekniska inventeringar och du kommer att ingå en grupp där vi tillsammans utvärderar och hittar lösningar på tekniska utmaningar och ekonomiska förutsättningar. Vår kalkylavdelning är ett eget affärsområde i nära samarbete med våra miljö- och energispecialister såväl som projektteamen i våra pågående projekt. I din roll får du möjlighet att få vara med att samverka och påverka projekt i tidiga skeden.


Erfarenhet, utbildning och person

För att trivas hos oss i rollen som kalkylator är du självgående och noggrann samt gillar utmaningar där kreativitet och problemlösning är viktiga ingredienser. Du har en byggteknisk utbildning med tidigare erfarenhet från branschen och med tidigare vana och intresse av att arbeta med kalkyl. Har du arbetat med tekniska inventeringar, LCC- och LCA kalkyler är det meriterande. Som person är du en lagspelare med en affärsmässig och professionell inställning till ditt arbete.

Du har tidigare erfarenheter eller kompetens från:

  • Fastighetsbranschen
  • Kalkyler
  • Problemlösning
  • Tidiga skede
  • Budgetkalkyler
  • Byggteknik

Din utveckling är vår utveckling

Vi erbjuder en öppen och prestigelös företagskultur som uppmuntrar engagemang och delaktighet. En inspirerande arbetsplats med unik bredd och kompetens där du får möjlighet att utvecklas såväl som person som i din yrkesroll, bl.a. genom ett personligt ledarskapsprogram. Att arbeta på Ebab präglas av roliga och stimulerande projekt, ett positivt arbetsklimat och fokus på kunden.


Ebab utvecklas ständigt och som en av oss är du delaktig i både din egen och företagets utveckling. Vi är stolta över våra kreativa och engagerade medarbetare.


Om oss

Ebab är ett konsultbolag inom projekt- och fastighetsutveckling som förverkligar kundprojekt från idé till verklighet. Totalt sysselsätter vi ca 200 personer som är engagerade i att driva projekt åt våra kunder till en omsättning av flera miljarder kronor. Våra kunder är privata, statliga eller kommunala fastighetsägare. Koncernen består av fyra bolag med verksamheter i Stockholm och Mälardalen. Vårt kontor finns i Stockholm, nära Globen.

Är du redo för nästa steg?

För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog, 070-931 23 64.

Vill du ansöka direkt skickar du din ansökan tillsammans med CV till [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-12
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk