Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta i en innovativ och modern organisation som är en ledande aktör inom kontanthantering och värdetransporter? Vår kund erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där fokus ligger på kvalitet, kundnöjdhet och kontinuerlig utveckling. Nu söker vi engagerade kundservicemedarbetare med erfarenhet av service och ett intresse för teknik som vill bli en del av deras framgångsrika kundserviceteam.
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du att vara en del av ett dynamiskt team med ansvar för att hantera ärenden från företagskunder. Arbetsuppgifterna omfattar:
- Besvara kundfrågor via telefon och mejl om betalningar, avtal, beställningar, fakturor, felanmälningar samt pris- och transportfrågor.
- Hantera och administrera ärenden i Salesforce
- Samarbeta med andra avdelningar för att hantera kundärenden
- Representera Loomis som kundens första kontaktpunkt och säkerställa en positiv kundupplevelse.
- Stödja kunder med teknisk support relaterad till företagets produkter och tjänster.
Vi söker dig som har
- Tidigare erfarenhet inom kundservice eller liknande roll, gärna i en tekniskt orienterad miljö.
- Stark system- och datorvana; erfarenhet av Salesforce, IFS eller liknande system är meriterande.
- Erfarenhet av att arbeta med office-paketen, särskilt Excel
- En fullständig gymnasieexamen.
- Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Vill arbeta 100% fysiskt på kontoret tillsammans med dina kollegor.
- Ett stort intresse för teknik och förmågan att förklara tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt.
- Meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat med betalningar och/ eller teknisk support.
Personliga egenskaper:
- Vi söker dig som är ansvarstagande, strukturerad och lösningsorienterad. Här värdesätter vi särskilt din förmåga att ta egna initiativ och ditt kreativa angreppssätt i problemlösning.
- Trivs i en roll med högt tempo och besitter en hög kommunikativ förmåga.
- Har en tydlig serviceanda och tycker om att arbeta nära kunder med telefon som redskap.
- Trivs på en arbetsplats där förändring och utveckling är i fokus.
Om arbetsplatsen
Företaget är en marknadsledande aktör inom kontanthantering och värdetransporter med ett globalt fotavtryck. Deras huvudkontor är beläget i Rotebro och erbjuder en modern och trivsam arbetsmiljö i ljusa, nyrenoverade lokaler nära pendeltågsstationen. Pendlingsmöjligheterna från både Stockholm och Uppsala är utmärkta. För dig som kör bil erbjuds det gratis parkering samt möjlighet att ladda elbil utan kostnad.
Här arbetar du tillsammans med cirka 80 kollegor på huvudkontoret, där cirka 25 av dem tillhör kundserviceteamet. Miljön präglas av en social och välkomnande atmosfär med stort fokus på samarbete och trivsel. Förutom ett välutrustat gym erbjuds olika gemensamma aktiviteter som bidrar till en stark teamkänsla.
Företaget är känt för sin stabilitet och långsiktiga vision samtidigt som det präglas av en dynamisk utveckling och ständig förändring. Denna unika kombination gör det till en attraktiv arbetsgivare för dig som söker möjligheter att växa och utvecklas i en trygg och professionell miljö.
Vad vi erbjuder
- Omfattning: Heltid 40h/vecka, inledningsvis via konsultuppdrag med mycket goda chanser till förlängning.
- Anställningsform: Förmånligt konsultavtal via OIO
- Arbetstid: Kontorstider enligt schema, helgfria vardagar. 100% fysiskt på plats.
- Förmåner: Konsultavtal med fast månadslön, friskvårdsbidrag, förskotssemester, pension och tillgång till kundens förmåner i form av gym, gemensamma frukostar och aktiviteter.
- Startdatum: Omgående
Ansökan
Ansök redan idag! Urval sker löpande och tjänsterna kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Rekryteringsprocessen hanteras av OIO, och eventuella frågor om tjänsten hänvisas till [email protected]
Välkommen med din ansökan!