Administratör med ekonomiskt ansvar till IFÖ Bromölla IF
Skicka ansökan 19 dagar kvar
Administratör
19 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Plats: Bromölla

Klubb: IFÖ Bromölla IF

Anställningsform: Deltid

Lön: Enligt överenskommelse

Sista ansökningsdag: 2024-12-31. Vi håller löpande intervjuer, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Om oss

IFÖ Bromölla IF är en mindre men engagerad fotbollsförening som brinner för att skapa en stark gemenskap och positiva upplevelser för våra medlemmar och supportrar. Vi är en ungdomsförening som satsar på att utbilda och utveckla ungdomar till kompetenta fotbollsspelare och goda samhällsmedborgare. Seniorverksamheten bygger i sin tur på resultatet hur väl vi utbildar och utvecklar våra egna spelare. Våra intäkter kommer huvudsakligen från cuparrangemang, partnerskap, medlems- och träningsavgifter samt bidrag från statliga och kommunala instanser. Vi ser en stor potential i att växa och utveckla våra verksamhetsområden ytterligare.

Vi söker nu en strukturerad och noggrann administratör med ekonomiskt ansvar för en deltidsroll på cirka 40-50%, som vill bidra till att stärka vår förenings arbete.

Om tjänsten

Som administratör med ekonomiskt ansvar kommer du att hantera administrativa och ekonomiska uppgifter som är avgörande för föreningens verksamhet. Du ansvarar för löpande ekonomihantering, medlemsadministration, lönehantering och avstämningsarbete. Rollen innebär också att du ansvarar för att rapportera till diverse intressenter samt är kontaktperson avseende dessa. En annan viktig del avser att upprätthålla och ansvara för de system som föreningen har, samt se till att föreningens rutiner och dokumentation fungerar effektivt.

Arbetstiderna är flexibla och kan anpassas efter dina andra åtaganden.

Arbetsuppgifter

  • Löpande ekonomiarbete, såsom fakturahantering, betalningar, bokföring och uppföljning.
  • Ansvar för medlemsregister, lagkassor och administration kring medlemskap och träningsavgifter inklusive LOK-stödsansökningar.
  • Inköp.
  • Månadsvis lönehantering.
  • Månads- och årsbokslut med tillhörande avstämningsarbete.
  • Kontaktperson avseende intressenter såsom banker, kommun, skatteverk etc.
  • Allmän support till verksamheten i form av bl.a. plan-, hall- och domarbokningar.
  • Ansvar för rapportering till styrelse, bidragsgivare och andra intressenter.
  • Ansvar för föreningens administrativa rutiner och dokumentation.
  • Ansvar för föreningens system.
  • Övriga administrativa uppgifter som kan tillkomma.


Vi söker dig som

  • Erfarenhet av administrativt och ekonomiskt arbete.
  • Erfarenhet av bokslut och avstämningsarbete.
  • Erfarenhet avseende lönehantering.
  • Ekonomisk utbildning.
  • Är självgående, strukturerad och har en god förmåga att planera och prioritera.
  • Är en god kommunikatör och har förmåga att samarbeta med olika parter inom och utanför föreningen.


Ansökan

Är du den vi söker? Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected] senast 2024-12-31. Intervjuer sker löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt.

Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Kim Svensson på [email protected] eller 0735-45 46 33.

Vi ser fram emot din ansökan!


Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-08
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare