Arbetsbeskrivning
Är du en strukturerad och serviceinriktad administratör som söker nästa utmaning? Vi på Manpower söker en administratör till ett konsultuppdrag hos vår kund inom försvarsindustrin i Karlskoga. Här får du chansen att arbeta i en central roll med fokus på CRM, samarbete och administration. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Ort: Karlskoga
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Uppdragslängd: 6 månader, med stor möjlighet till förlängning
Om jobbet som administratör
Som administratör hos vår kund kommer du att vara en viktig del av marknadsavdelningen. Du ansvarar för att säkerställa hög kvalitet i CRM-verktyget och stötta verksamheten med rapporter, administration och enklare utbildningar. Rollen passar dig som är utåtriktad, strukturerad och har en stark känsla för service.
I tjänsten kommer du att:
* Ansvara för att underlaget i CRM verktyget håller god kvalité tillsammans med säljteamet
* Sammanställa rapporter och analysera data från CRM-systemet
* Fungera som intern kontaktperson för CRM-relaterade frågor
* Hålla enklare CRM-utbildningar för kollegor
* Hantera mötesadministration och protokoll
* Samverka dagligen med kollegor på marknadsavdelningen och affärsenheten.
Rollen erbjuder en hög grad av självständighet, med möjlighet att påverka dina arbetsuppgifter och mål. Resor inom Sverige kan förekomma.
Den vi söker
Vi söker dig som är ordningsam, kommunikativ och har en lösningsorienterad inställning. Du trivs i en roll där du får kombinera struktur med service och har en naturlig förmåga att samarbeta med kollegor.
Vi ser gärna att du har:
* Gymnasieutbildning och erfarenhet av administrativt arbete.
* Goda kunskaper i Office-paketet och generell systemvana
* Förmåga att kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift
* Förmåga att arbeta självständigt och hålla många bollar i luften.
Det är meriterande om du:
* Har tidigare erfarenhet av CRM-system.
* Har arbetat i en liknande roll tidigare.
Om vår kund
Kunden är ett expansivt, innovativt och världsledande företag som verkar inom försvarsindustrin. De arbetar huvudsakligen som ledande försvars- och säkerhetsföretag med uppdrag att hjälpa nationer att skydda sin befolkning och bidrar till trygghet för människor och samhällen. Företaget har sitt säte i moderna lokaler i Karlskoga. I samband med denna rekryteringsprocess så kommer en säkerhetsprövning att genomföras.
Befattningen kräver att du genomgår och godkänns enligt vid var tid gällande bestämmelser för säkerhetsskydd. För befattningar där vår kund har krav på säkerhetsklassinplacering kan, i förekommande fall, medföra krav på visst medborgarskap.
Erbjudande
Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.
Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.
Ansökan
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan redan idag!
Har du frågor om tjänsten eller uppdraget? Kontakta gärna Johanna Sjödahl, konsultchef på Manpower, via mejl:
[email protected]
Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Manpower
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.