Om tjänsten
Nusöker vi en handläggare inom finans BackOffice som ansvarar för att hantera administrativa processer kopplade till finansiella transaktioner. Rollen innebär dagliga uppgifter i olika system, kontakt med finansiella aktörer via e-post och telefon, samt dokumentation. Du blir en del av ett mindre team där samarbete och noggrannhet är nyckeln till framgång. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd via oss på Wrknest och kommer arbeta på bank.
Dina framtida arbetsuppgifter Du kommer att ha en central roll i administrationen av finansiella processer.
Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet och rätt inställning:
Som person är du strukturerad och noggrann, med en förmåga att arbeta självständigt samtidigt som du trivs med att samarbeta i team. Du har ett analytiskt sinne och en god förståelse för finansiella processer. Har du erfarenhet av system som SimCorp Dimension, Bloomberg eller liknande är det en stor fördel.
Övrig information
Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.