Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta på ett ledande företag inom kosttillskott och träning och bli en del av ett framgångsrikt bolag? Proteinbolaget söker en engagerad Customer Service Agent som är en fena på kundservice. Sök tjänsten och bli en del av Proteinbolaget – löpande urval!
Information om tjänsten
Professionals Nord söker för Proteinbolagets räkning en Customer Service Agent. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Proteinbolaget. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och vår kunds önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till
[email protected].
Med ett brett sortiment av kosttillskott och hälsoprodukter representerar Proteinbolaget en destination för träning och hälsa. Visionen är tydlig: att guida sina kunder genom djungeln av kosttillskott och sportnutrition och med det göra hälsosamma livsstilar enklare, roligare och tillgängligt för alla. Att vara en del av Proteinbolaget innebär att du arbetar i en fartfylld och rolig miljö. Du blir en del av ett gäng som gillar att hitta på roliga saker tillsammans, exempelvis gokart, paintball eller en trevlig AW i deras nya fina lokaler. Kvartalsvis anordnas roliga konferenser med hela bolaget som bidrar till gemenskap och kunskap.
Du erbjuds
• En rolig och fartfylld arbetsplats där du omges av drivna och härliga kollegor
• Att bli en del av ett sammansvetsat team som tillsammans arbetar för att ge service i världsklass
Arbetsuppgifter
Som Customer Service Agent hos Proteinbolaget kommer din främsta arbetsuppgift vara att ge utmärkt service till onlinekunder och företagskunder. Proteinbolaget arbetar mot den nordiska marknaden och du kommer att hantera ärenden främst via mail och chatt. Arbetet innefattar även orderhantering och bokning av leveranser för företagskunder. Rollen är målstyrd, och du arbetar aktivt för att nå uppsatta KPI:er och bidra till teamets framgång.
Vi söker dig som:
tidigare har arbetat med kundservice eller kundtjänst av något slag och är en fena på kundservice. Du har god systemvana och lätt för att navigera i olika affärssystem. Vidare har du goda kunskaper och är bekväm i svenska och engelska både i både tal och skrift. Vi söker dig som har ett genuint intresse för kosttillskott, träning och hälsa och som ser fram emot att lära dig massor i din nya roll.
Det är meriterande om du behärskar det norska eller finska språket samt har tidigare arbetat i något av systemen Zendesk Explore, Business central eller Ongoing Warehouse.
I denna tjänst tror vi att dina personliga egenskaper är avgörande för hur väl du kommer trivas och prestera i rollen som Customer Service Agent hos Proteinbolaget. Du är ansvarstagande och tar ägandeskap för dina uppgifter från start till mål. Du är strukturerad och har en förmåga att organisera ditt arbete effektivt, vilket är särskilt viktigt då du kommer att arbeta i flera olika system. Du har en god samarbetsförmåga och trivs med att bidra till teamets gemensamma framgångar. Med din lösningsorienterade och kundfokuserade inställning strävar du efter att hitta effektiva och hållbara lösningar för kundernas behov.
ARBETSTID: Varannan vecka arbetar du förmiddag eller eftermiddag. Förmiddag: måndag-fredag 7-16. Eftermiddag: måndag-torsdag 10-19, fredag 7-16.
START: Enligt överenskommelse
OMFATTNING: Heltid
STAD: Örebro
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Lovisa Berglund
#Proteinbolaget, #kundservicemedarbetare
Sök tjänsten nedan genom att fylla i din information samt bifoga dokument. Logga gärna vidare in på "Mina sidor" efter att du bekräftat ditt konto, här kan du skapa din kandidatprofil vilket utökar din chans till drömjobbet! Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på
[email protected]