Löneadministratör sökes till Assistans i Balans (70%)
Skicka ansökan 10 dagar kvar
Löneadministratör
10 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

. Assistans i Balans sysslar med högkvalificerad personlig assistans. Våra uppdragsgivare har alla omfattande funktionsnedsättningar vilket innebär en daglig kamp för rätten att få leva på sina egna villkor, självständigt och med full delaktighet i samhällslivet. Vår vision är att frigöra livskraft. Varje dag. Det är tillsammans vi gör skillnad. Vill du?   Är du en noggrann, strukturerad och tålmodig person med gott sifferminne? Då kan tjänsten som löneadministratör hos oss på Assistans i Balans passa just dig.   Om rollen Dina huvudsakliga ansvarsområden inkluderar: - Löneadministration. - Sjuklönehantering/fakturering. - Sjukanmälan och inkomstrapportering till Försäkringskassan. Vem är du? Du är driven, glad, serviceinriktad samt en riktig lagspelare.  Vi ser att du har: - Erfarenhet av löneadministration. - Goda kunskaper i Office 365, främst excel - Förmåga att arbeta självständigt och ta ansvar för dina arbetsuppgifter Det är meriterande om du är gymnasieekonom och/eller har minst 1 års erfarenhet av löneadministration. Vi använder lönesystemet Crona Weblön så har du erfarenhet av det är det är fördel.  Övrigt: Tjänstens omfattning är på 70 procent (28 h/vecka) med 6 månaders provanställning.   Vi är kopplade till kollektivavtal Fremia-Vision. Hos oss blir du en del av ett team som gör ett otroligt viktigt jobb. Vårt kontor ligger på Råsundavägen 18 i Solna, dit du lätt tar dig med pendeltåg eller bussar.   Tillträde enligt överenskommelse.   Ansök nedan. Vi kommer att göra löpande urval vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-12-06
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk