OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Är du en strukturerad och serviceinriktad person med ett öga för detaljer? Då kan du vara den vi söker!
Som förvaltningsassistent hos oss kommer du att spela en nyckelroll i att stötta vårt förvaltningsteam med administration och kundrelationer.
Rollen
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av:
Därför ska du arbeta hos oss
LUCO är ett mindre företag, vilket gör att vi har en avslappnad och varm arbetsmiljö med korta beslutsvägar och för den som vill finns möjligheter att påverka.
Vi erbjuder fina anställningsförmåner till alla våra anställda så som:
· Heltäckande pension och försäkringspaket
· Företagshälsovård
· Friskvårdsbidrag
· Goda kommunikationsmöjligheter till kontoret
· Flexibel arbetstid
Är du den vi söker?
Du som söker är sannolikt utbildad fastighetsförvaltare. Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom administration och fastighetsbranschen är meriterande. Du har god datorvana och behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Eftersom tjänsten innebär resor i tjänst är B-körkort ett krav.
Som person är du flexibel och har förmåga att prioritera när arbetsbelastningen varierar. Ditt proaktiva arbetssätt gör att du gärna tar egna initiativ och hittar lösningar på utmaningar. Du har en god kommunikativ förmåga och har lätt att skapa förtroende och bygga starka relationer med kollegor och kunder. Din positiva inställning och servicekänsla gör dig till en uppskattad resurs på LUCO.
För mer information om tjänsten kontakta HR & Personalansvarig, Hanie Jadidi 0735-192184.
Vi ser fram emot din ansökan och att få lära känna dig!