Servicekoordinator på deltid sökes till kund i Stockholm!
Skicka ansökan 30 dagar kvar
Servicekoordinator
30 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Nu söker vi en servicekoordinator för ett konsultuppdrag på deltid i Stockholm! Vi söker dig som har erfarenhet av arbete med kontorsservice och tillgänglig för ett konsultuppdrag med start i december. Välkommen in med din ansökan! Arbetsbeskrivning Att under 6 månader tillsammans med kontorschefen hos kunden analysera, testa och se behov av kontorsservice på Rinkeby- och Södermalms-kontoret. Konsulten kommer att arbeta två heldagar i veckan på kontoret i Rinkeby, samt en halvdag i veckan på kontoret på Södermalm. Konsultens arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av;   • Testa nya arbetssätt och utifrån det skapa en långsiktig plan över vad som ska ingå i Kontorsservice 2.0 • Rondera kontoren, vilket innebär att plocka, torka av ytor, kontrollera/fylla diskmaskiner mm när lokalvårdaren inte är på plats • Admin i ärendehanteringssystemet TOPdesk • Admin beställningar av entreprenörer, material och catering mm samt fakturahantering från alla dessa. • Möta och stämma av med service leverantörer på plats (kaffe, mattor blommor mm) • Upprätthålla ordningen i stort och samarbeta med övriga kontors kontorsservice. Vem är du? Vi söker dig som har förmågan att kunna arbeta självständigt och driva sitt arbeta framåt samt har en mycket god servicenivå och känsla för ordning och reda. För att vara kvalificerad för uppdraget ska du uppfylla följande: • Minst 3 års erfarenhet av arbete med Kontorsservice på minst 2 olika företag • Dokumenterad kunskap och erfarenhet om att att utveckla kontorsservice. Det ska framgå i CV att konsulten deltagit i att utveckla kontorsservice på minst 2 olika företag. Utveckling innebär: tagit reda på behov, gett förslag på effektiviseringar och exempel på besparingar inom området • God administrativ förmåga, exempel hantera system med felanmälmingar, hanteringa av fakturor, leverantörskontakt • Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska i både tal och skrift. Du erbjuds Du erbjuds ett konsultuppdrag på 50% ute hos vår kund i Stockholm. Uppdraget uppskattas ha en beläggning på 50 % under hela uppdragstiden. Uppskattad omfattning ska ses som en kvalificerad uppskattning. Det framtida behovet kan komma att överstiga eller understiga här angiven kvantitet. Uppdraget förväntas starta 12 december och pågår till och med 30 juni 2025. Du blir anställd hos Jurek Talents. Vid frågor gällande tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef, Emelie Kumlin på [email protected] Om verksamheten Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-12-04
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk