Är du en problemlösande teamspelare med erfarenhet av Rillion? Har du tidigare arbetat i leverantörsreskontran i stora flöden? Då ska du fortsätta att läsa nedan.
Om tjänsten
Nu söker vi på SJR dig som vill ha en nyckelroll inom leverantörsreskontra. Vår kund är en dynamisk och framåtsträvande organisation där du får arbeta med hela flödet inom leverantörsreskontra. Kunden är verksam inom fastighetsbranschen och uppdraget är start 1/2 och pågår inledningsvis till 31/5. Kunden erbjuder hybridarbete och är belägen i Mörby
Huvudsakliga arbetsuppgifter
I rollen inom leverantörsreskontra blir du en central del av kundens ekonomifunktion och en viktig kugge i att säkerställa att deras processer fungerar smidigt och effektivt. I denna roll kommer du att:
• Ansvara för hela flödet inom leverantörsreskontran – från registrering och matchning till, avstämningar, uppföljning och rapportering.
• Fungera som systemadministratör i Rillion och säkerställa att systemet används optimalt, samtidigt som du hanterar uppdateringar och förbättringar.
• Identifiera och driva förbättringsprojekt för att effektivisera våra processer.
• Samarbeta nära kollegor och andra avdelningar för att lösa utmaningar och implementera förändringar.
Lämplig bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra, i en bred roll och gärna från stora flöden. Du ska ha arbetat minst 3 år med ovanstående arbetsuppgifter. Du ska ha mycket goda kunskaper i Rillion och känna dig trygg som systemadministratör.
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad och lösningsorienterad person med en prestigelös inställning. Du ser möjligheter i förändringar och trivs i en miljö där samarbete är nyckeln till framgång. Vidare är du en effektiv problemlösare som drivs av att förbättra och effektivisera processer. Du sprider härlig energi omkring dig samtidigt som du arbetar prestigelös och ansvarstagande.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2024-12-31.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling.