Arbetsbeskrivning
Söker du efter ditt nästa karriärsteg inom kundservice?
Då har du hittat rätt!
För Telenors räkning söker vi dig som vill ta del av ett nystartat team inom kundservice.
Här kommer du att få möjlighet att vara med från start och bygga upp Telenors kundservice genom att hjälpa deras kunder med beställningar samt besvara frågor kring abonnemang och produkter inom mobil, bredband och TV.
Vad erbjuder vi?Kom och sitt med dina nya kollegor i Telenors nyrenoverade huvudkontor i Solna Centrum som även är en knytpunkt för all kollektivtrafik.
Utöver detta erbjuds du bland annat:
• 22 000 SEK/månaden + månadsbonus
• En utvecklande roll
• 2 veckors utbildning
• Stora möjligheter att växa inom Telenors koncern
” För oss kommer människan alltid först.
Och tekniken först därefter.
Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig.
Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen.
Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.
Hos oss på Telenor är våra kunder det viktigaste vi har – och vi har bestämt oss: vi vill ha Sveriges nöjdaste kunder!
Nu satsar vi stort på vår kundupplevelse och kundservice och bygger bland annat upp en helt ny kundservice på vårt huvudkontor i Råsunda. ”
Vem söker vi?Vi söker dig som vill ge bästa tänkbara service i både tal och skrift.
Du motiveras av att lösa kundens utmaningar och har lätt för att sätta dig in i nya miljöer och system.
Vidare är du målinriktad och ser merförsäljning som en naturlig och viktig del i kundupplevelsen.
Vi ser gärna att du:
• Har tidigare arbetslivserfarenhet inom någon form av service, gärna med inslag av försäljning
• Är van vid att använda telefon som arbetsredskap
• Hanterar svenska och engelska obehindrat
• Har en fullständig gymnasial utbildning
• Är social och gillar att prata med olika typer av människor
• Trivs i en roll med varierande arbetstider.
Vad innebär rollen?Tillsammans med ditt team kommer du att finnas behjälplig för Telenors kunder via mail och telefon.
I huvudsak hanterar teamet frågor inom mobiltelefoni, bredband TV samt abonnemang.
Intresserad?
Skicka in ansökan snarast då urval sker löpande
- nästa uppstart är 3 februari.
Har du frågor kring rollen är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Sarah Lindgren på
[email protected]Om 2CompleteVarför skall du bli konsult hos oss?
Som konsult hos oss omfattas du alltid av kollektivavtal.
Detta ger dig bland annat avtalsenliga villkor gällande semester, pension, lön och friskvårdsbidrag.
Vi är din partner i arbetslivet.
Som konsult får du utöver din chef på arbetsplatsen även en engagerad konsultchef vars främsta fokus är att se till att arbetsplatsen och rollen du befinner dig i är den perfekta matchen för dig och din utveckling.
2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.
2Complete är även utnämnt till Gasellföretag 2022.
En utmärkelse som tilldelas Sveriges mest hälsosamma och snabbast växande företag.