För vår kunds räkning söker vi just nu en Servicekoordinator till ett konsultuppdrag. Uppdraget är på deltid (50%)och förväntas starta12-jan-2025 och pågå till och med 30-jun-2025.
Om uppdragetI och med ombyggda kontor och förnyat arbetssätt hos vår kundtillkommer nya arbetsuppgifter för att få deras fina kontor att fortsätta att hålla samma principer och nivåer som de enats om att de ska ha. Det kräver mer tillsyn ochgenom att ha korrekta och enhetliga avtal kommer vår kund ha avtal, som följs upp noga kring avvikelser. Genom att ha standardsortiment av varor kommer det hållas ihop och bli mer kostnadseffektivt när beställningar minskar och hålls ihop. Utifrån detta behöver vår kundnu ta in en servicekoordinator på 50% som har i uppdrag att tillsammans med kontorschefen utvärdera och planera framtida behov av kontorsservice.
Syftet med uppdraget är atthjälpa vår kund medatt utveckla konceptet för Kontorsservice men också sköta de dagliga arbetsuppgifterna på de två kontoren. Målet är att landa i en kontorsguide som gäller alla kontoren, vilken tas fram tillsammans med Kontorschefen.
Huvudsakliga arbetsuppgifterAtt under 6 månader tillsammans med kontorschefen hos vår kund analysera och testa och se behov av Kontorsservice på kontoren i södra och norra Stockholm.
Övrigt:Start:12-jan-2025Slut:30-jun-2025Omfattning:Uppdraget uppskattas ha en beläggning på 50 % under hela uppdragstiden. Uppskattad omfattning ska ses som en kvalificerad uppskattning. Det framtida behovet kan komma att överstiga eller understiga här angiven kvantitet.Placering:Tvåheldagar i veckan på vår kundskontor i Rinkeby, samt en halvdag i veckan på kontoret på Södermalm
Om digVi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav:
Önskade personliga egenskaper:Förmåga att kunna arbeta självständigt och driva sitt arbeta framåt Mycket god servicenivå och känsla för ordning och reda.
AnsökanLåter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Lina Widevall 070-499 38 00.
Känn dig trygg som konsult hos DevotumSom konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar.
Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.