Teknisk kundsupport
OM JOBBET:
Välkommen till Paxess AB, en ledande aktör inom turistbokningsbranchen som utvecklar mjukvara för turistanläggningar över hela Sverige. Vi söker en person som är nyfiken, problemlösningsorienterad, har sociala färdigheter och är teknisk lagd. Har du dessutom en bakgrund inom exempelvis kundservice eller teknik så kan det vara dig vi söker!
Hos oss kommer du först och främst arbeta med teknisk kundsupport av mjukvara för vårt bokningssystem. Här är arbetsuppgifterna blandade och du tar emot alla slags ärenden inom teknisk support. Rollen avser att generellt kunna svara på frågor om företagets produkter/tjänster över både telefon och mail. Detta innebär att du kommer ansvara för kundärenden i syfte att säkerställa och höja kundnöjdheten.
För att lyckas i tjänsten kommer du att få genomgå en introduktion av våra tjänster/produkter.
Tjänsten är på heltid, dagtid med arbetstider mellan 08:00 – 16.00. Du kommer även att arbeta från kontor i Piteå (Kunskapsallén). Du kommer även behöva vara tillgänglig en period under högsäsong för joursamtal.
Tycker du att detta verkar vara en roll för dig? Då är du välkommen att skicka din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.
Ansökan ska innehålla personligt brev & CV och skickas till:
Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.