Arbetsbeskrivning
Vill du växa på en plats där kundservice och ansvarsfull hantering av resurser går hand i hand?
Letar du efter en dynamisk arbetsplats där dina insatser verkligen gör skillnad för både kunder och miljön?
Då kan detta vara din drömposition!
Vi söker en engagerad vågexpeditör som vill vara en del av vår kunds team.
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer att inkludera: - Ansvara för mottagandet av inleveranser och utleveranser på anläggningen.
- Besvara kundfrågor genom telefon och mejl angående olika transportärenden som rör anläggningen.
- Ha regelbunden kontakt med produktionspersonal på anläggningen samt ansvarig produktionsledare.
- Förbereda tulldokument som ska skickas med chaufförerna.
- Utföra övriga administrativa arbetsuppgifter.
Vi letar efter dig som har en positiv attityd, starkt kundfokus och en passion för att göra skillnad.
På denna snabbrörliga arbetsplats är det viktigt att du är flexibel och har förmågan att arbeta strukturerat för att möta kundernas behov på ett effektivt sätt.
För att lyckas i rollen behöver du ha: - Avslutad gymnasieutbildning.
- Några års erfarenhet inom återvinning är meriterande men inget krav.
- Erfarenhet av affärssystemet Inbox och Salesforce är önskvärt, annars god systemvana och lätt för att lära dig nya system.
- Erfarenhet från Fakturering och Faktureringssystem
- Erfarenhet av kundtjänst, gärna inom transportbranschen.
- Flytande svenska och engelska kunskaper, i tal och skrift.
Bra att veta!Du kommer i utgångsläget bli anställd som Temp-Team konsult.
Som en del av vårt team erbjuds du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en engagerad konsultchef som finns där för dig.
Uppdraget skall tillsättas omgående.
Heltid, måndag till fredag kl.
7-16.
Ansök redan idag då urvalet sker löpande och vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag.
För eventuella frågor, tveka inte att kontakta vår rekryteringsansvariga Elnaz Memarian
[email protected] Vi ser fram emot att ta emot din ansökan