OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Innesäljare på deltid till Bromma
Koordinator Innesäljare
Utgått

Arbetsbeskrivning

Spännande möjlighet som Innesäljare på deltid till vår kundi Bromma!

Vi söker en engagerad och strukturerad Innesäljare &Koordinator till vår kund i Bromma. Denna roll innebär att du arbetar tätt med både kunder och säljare internt för att säkerställa smidiga och effektiva processer.

Ansvarsområden
  • Ansvara för att hantera inkommande förfrågningar och beställningar från kunder.
  • Stödja försäljningsteamet med administrativa uppgifter och offertarbete.
  • Koordinera med kunder för att optimera leveransprojekten.
  • Följa upp kundorder och säkerställa att kundens behov och förväntningar möts.
  • Boka möten och kontakta befintliga kudner för merförsäljning.
  • Bidra till att förbättra processer för att öka effektiviteten.
Kvalifikationer
  • Avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande yrkeserfarenhet.
  • Minst 2 års erfarenhet inom försäljning, kundservice eller liknande roller.
  • Flytande svenska och engelska, både i tal och skrift.
  • Vana att arbeta i affärssystem och god IT-kompetens.
  • Förmåga att arbeta självständigt och prioritera arbetsuppgifter effektivt.
Egenskaper

Du trivs i en dynamisk miljö med varierande arbetsuppgifter. Du är både serviceinriktad och lösningsorienterad, och du har lätt för att skapa och upprätthålla långsiktiga kundrelationer. Din strukturerade arbetsmetod gör dig effektiv i både administrativa och koordinativa uppgifter.

Det vierbjuder
  • Möjligheten att arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar.
  • En arbetsmiljö som uppmuntrar personlig utveckling och karriärmöjligheter.
  • Flexibla arbetstider och en inkluderande företagskultur.
Praktisk information

Anställningsform: Deltid, cirka 60% med möjlighet till full tid på lite längresikt

Placering: Bromma

Startdatum: I januari eller februari 2025

Uppdraget är ett ”hyrköpsuppdrag” och du kommer att bli anställd hos oss på Andara de första 6 månaderna och därefter övergår anställningen till vår kund om båda parter så önskar.

Andara ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Har du frågor? Kontakta vår rekryterare Linda Gaddpå e-post: [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Sök jobbet

Ansök via arbetsgivarens hemsida

Skicka ansökan

Liknande jobb

Upphandlare Koordinator Upphandlingskonsult Upphandlingsansvarig Upphandlingssamordnare
23 dec
Handläggare Administratör Kundhandläggare IT-administratör Webbadministratör Kundadministratör
13 dec
Samordnare Controller It-controller Trafikutredare Projektcontroller Trafikkoordinator Avdelningscontroller
13 dec
Koordinator Projektledare Utbildningsledare Utbildningskoordinator
16 dec
Administratör Kundadministratör Affärsadministratör Offentlig upphandlare
23 dec