Vi söker en ny kollega till vårt team av fantastiska Customer Success Managers på Assessio. Assessio hjälper företag att rekrytera och utvecklaexceptionella medarbetare baserat på objektiv data istället för CV eller magkänsla. På så sätt säkerställer vi att rätt personer hamnar på rätt plats. Organisationer sparar tid i rekryteringsprocessen, ökar kvaliteten på anställningar och får nöjdare medarbetare som stannar längre.
Med decennier av erfarenhet, expertis inom HR, teknik och psykologi, är vi det ledande assessmentföretaget i Norden. Idag är vi ett snabbt växande SaaS-företag med en modern plattform för urval och utveckling. En entreprenörsdriven och ambitiös organisation med målet att bli nummer ett i Europa. Med kontor i Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Estland och i Nederländerna, hjälper vi över 2000 kunder i olika branscher inom såväl privat- som offentlig sektor.
Din roll
I rollen som Customer Success Manager (CSM) på Assessio agerar du rådgivare åt våra kunder och hjälper dem att få ut mesta möjliga värde av våra tester och vår plattform.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hjälpa våra kunder designa och förbättra rekryterings- ochutvecklingsprocesser, en förutsättning för det är att du är nyfiken och arbetar för attverkligen förstå kundens behov och vilket värde vi kan realisera hos dem. Vi arbetar med våra kunder under hela kundresan från onboarding till förnyelse och expansion som konsultativa experter och betrodda rådgivare. Vår dialog är driven av affärsmässighet, vi vill gärna bidra med vår kunskap kring både rättvis rekrytering, arbetspsykologi och ROI inom rekryteringsprocesser.
Du genomför workshops, finns som stöd vid frågor och analyserar kunddata för bästa produktanvändning och kundnöjdhet. Du arbetar aktivt med att introducera nya produkter, förnya kundavtal ochsälja in utbildningar och tilläggsprodukter där du ser att kunden skulle ha ett värde av dem. Du ansvarar själv för en portfölj av kunder - vissa arbetar du ensam med, andra i samarbete med en kollega.
Vi söker dig som
Vi vill att du brinner för att skapa en rättvisare arbetsmarknad och gillar att stötta och hjälpa rekryterare och HR avdelningar att vässa sina rekryterings- och utvecklingsprocesser. Du behöver vara affärsmässig, en duktig projektledare och tycka om att lära känna våra kunder på djupet. Du kan komma från en mängd olika bakgrunder, som till exempel rekrytering, HR eller Customer Succes/Key Account Manager på någon liknande bolag, men om du arbetat med evidensbaserad rekrytering och har ett starkt intresse för arbetspsykologiska tester så blir vi förstås extra glada!
För att få rätt förutsättningar att lyckas i rollen tror vi att du har:
Vi erbjuder
- En stimulerande tjänst i gränslandet mellan rekrytering, talangutveckling, tech, affärsutveckling och kundhantering - Fantastisk gemenskap och kultur karaktäriserad av lärande, samarbete och passion - Investering i din personliga utveckling genom en möjlighet att växa och lära dig av talangfulla kollegor och våra ämnesexperter - Ett trevligt och centralt beläget kontor och möjlighet att arbeta hemifrån tre dagar i veckan - Internationell företagsmiljö med många möjligheter till samarbeten med kollegorna i våra andra länder - Möjlighet att jobba för en rättvisare arbetsmarknad genom fokus på vårt uppdrag "Zero Talent Waste"
Varmt välkommen med din ansökan!