OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning

Är du en driven ledare med ett starkt engagemang för kundservice? Vi söker en kundserviceansvarig som vill bli en del av vår växande verksamhet och spela en central roll i vår framgång.

Rollen som kundserviceansvarig innebär arbete med både strategiska och operativa uppgifter. Du kommer att leda och optimera arbetet inom vårt kundserviceteam samt utveckla rutiner och processer för att säkerställa en förstklassig kundupplevelse. Dessutom ansvarar du för att teamets uppsatta mål uppnås. Du blir en del av ett sammansvetsat team på tre personer och rapporterar direkt till företagets VD.

För att trivas och lyckas som kundserviceansvarig är du en stabil och lösningsorienterad ledare med en passion för att leverera högsta möjliga kvalitet. Du har erfarenhet av att organisera och följa upp både ditt eget och teamets arbete. Du hanterar kontakter med kollegor och kunder med smidighet och professionalism tack vare din naturliga förmåga att skapa goda relationer. Som person är du positiv, noggrann och metodisk. Din flexibilitet gör att du snabbt kan anpassa dig till förändringar och samarbeta väl med andra.

Vi välkomnar dig till ett mindre företag som kombinerar en familjär känsla med stora resurser. Hos oss får du en dynamisk och stödjande arbetsmiljö med goda möjligheter att växa och utvecklas i din roll.

I denna rekryteringsprocess samarbetar Parkeringsservice Svenska AB med Randstad. Ansvarig rekryterare Hanna Wide ([email protected]) svarar gärna på dina frågor. Intervjuer sker löpande, så tveka inte – tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi arbetar med ett kompetensbaserat urval. Om du uppfyller kriterierna ovan är första steget i processen att genomföra två tester: ett problemlösningstest (Matrigma) och ett personlighetstest (MAP). Därefter gör vi ett första urval för att gå vidare till intervju.

Ansvarsområden

  • Leda och optimera kundserviceteamets dagliga arbete
  • Utveckla och förbättra rutiner och arbetsprocesser
  • Ta emot samtal i växeln, öppen mån-fre kl. 8-12, 13-16
  • Besvara inkommande e-post från parkörer, uppdragsgivare och uthyrningskunder
  • Hantering av uthyrningsdelen - avtalsskrivning samt uppföljning av kölistor
  • Tillverka och skicka ut parkeringstillstånd samt hantera överklaganden

Kvalifikationer

  • Tidigare arbete i en ledande position, gärna inom parkeringsbranschen
  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • Goda kunskaper i Office-paketet
  • Flytande kommunikation på svenska och engelska, både i tal och skrift

Om företaget

Parkeringsservice Svenska AB

Det lilla företaget med de stora resurserna – Vi håller ordning på parkeringsplatserna, utfärdar kontrollavgifter, ser till att skrotbilar kommer bort, linjemålar, administrerar uthyrning av parkeringsplatser och tillhandahåller parkeringsvärdar – Vi ger personlig service dygnet runt med snabba åtgärder. Vi hjälper till med planering av parkeringsytor för maximalt utnyttjande av dessa. Naturligtvis ser vi till att uppfarter till och från parkeringarna hålls öppna. Med över 25 års erfarenhet av parkeringsövervakning och tillgång till moderna system ser vi till att parkeringsregler efterlevs och undviker irritation hos parkeringsgästerna.

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare