OBS! Sista ansökningsdag har passerat för denna annons. Du kan fortfarande läsa om den, men det går inte längra att ansöka.
Har duminst sex månaders arbetslivserfarenhet inom helpdesk och vill arbeta på en spännande myndighet? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan!
Om uppdraget
Vi söker två helpdeskmedarbetare till en myndighet i Stockholm. Tjänsten är ett konsultuppdrag via Bemannia som startarså snart som möjligt,allra senast 2025-01-02 och pågår tills 2025-12-30. Det finns möjlighet till förlängning av uppdraget ytterligare 12 månader. Uppdraget beräknas till 30-40 timmer per vecka men kan komma att förändras under uppdragstiden. Arbetet sker under vardagar där du blir schemalagt till att arbetamellan 07.00 - 17.00 då servicedesk har öppet. Du arbetar vid kundens kontor i Stockholm, viss möjlighet till distansarbete finns.Dina arbetsuppgifter
Du hanterar IT supportärenden och är användarens kontakt med IT-organisationen. Syftet med servicedesk är att omhänderta behov från användare, lösa dessa och eskalera komplicerade ärenden vidare. Målet med servicedesk är att användare känner sig omhändertagna, får hjälp snabbt och att servicedesk anstränger sig för att lösa dennes problem. Du kommer sköta sköta 1:st line it-supportärenden omfattande tjänsteförfrågningar och incidenter. Detta omfattar bland annat:
Dina kvalifikationer
Du behöver även ha erfarenhet och kompetens inom:
Meriterande
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 6 december.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072 175 40 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001: 2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001: 2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001: 2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.