Servicekoordinator-Stockholm
Skicka ansökan 41 dagar kvar
Servicekoordinator
41 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som gillar att ha många bollar i luften? Har du dessutom jobbat inom fastighet/byggbranschen? Då är denna tjänst perfekt för dig!

Om företaget

Adapteo är den ledande partnern inom anpassningsbara byggnader i norra Europa. De bygger, utvecklar, hyr ut och säljer anpassningsbara lokaler för förskolor, skolor, kontor, vård och boende. Med Adapteos cirkulära byggnadslösningar kan kunderna transformera, skala upp, skala ner och återanvända, allt eftersom behoven förändras. Det är så de bygger anpassningsbara och hållbara samhällen. Adapteos hyresbestånd omfattar 1,5 miljoner kvadratmeter och verksamheten bedrivs i Sverige, Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Belgien, Nederländerna, Litauen och Lettland. De är idag ca 600 anställda, och har huvudkontorer i Stockholm och Vanda. En majoritet av Adapteos intäkter genereras av hyreskontrakt från offentlig sektor.

Adapteo AB har försäljningskontor i Stockholm, Göteborg, Västerås, Umeå och Lund samt lager- och underhållsverksamhet i Enköping och Jönköping. De är ett 90-tal anställda runt om i Sverige som är engagerade och arbetar tillsammans för att nå deras mål. De har en bra sammanhållning och drivs av att göra det lilla extra för Adapteo.

Adapteos kärnvärden ligger till grund för verksamheten och deras kultur. Som medarbetare, kund eller annan intressent ska mötet med Adapteo genomsyras av att de är Proaktiva, Samarbetsvilliga och Engagerade. www.adapteo.se

Arbetsuppgifter

Som Servicekoordinator spelar du en avgörande roll i att effektivt koordinera och planera service av deras projekt över hela Sverige. Du blir spindeln i nätet som hanterar allt från garantiärenden till kundfelanmälningar, där din förmåga att organisera och kommunicera med deras kunder, servicetekniker och externa samarbetspartners blir avgörande.

Dina ansvarsområden inkluderar:

• Direkt kundsupport och hantering av felanmälningar, säkerställande av exceptionell kundservice.

• Proaktiv uppföljning och kommunikation med kunder för att överträffa förväntningar.

• Ekonomisk hantering genom kontering av leverantörsfakturor relaterade till drift och underhåll.

• Koordinering och ledning av underhållsarbeten och minder ombyggnationer, garanterande hög kvalitet på deras

hyresprojekt.

• Effektiv hantering av garantiärenden och säkerställande av att alla processer följer gällande regelverk.

• Uppdatera företagets affärssystem med relevant och korrekt information.

• Aktiv medverkan i projektöverlämningar för att försäkra en smidig transition.

Vem är du?

Du är en person med en stark serviceinriktad inställning, som inte bara löser problem utan också förebygger dem genom ditt proaktiva arbetssätt. Med en bakgrund inom service och fastighetsteknik, är du väl förberedd för de utmaningar och möjligheter som rollen erbjuder.

Dina egenskaper inkluderar:

• Hög servicekänsla och engagemang, med en lyhördhet som gör skillnad för deras kunder.

• Strukturerad och ansvarstagande, med en förmåga att hantera och organisera arbetsflöden effektivt.

• Utmärkta kommunikations- och samarbetsförmågor, för både interna och externa relationer.

• Gymnasieutbildning och B-körkort, med flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift.

Övrigt

Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]

Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform Vanlig anställning
Publicerad 2024-11-29
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk