Arbetsbeskrivning
Position: Customer Lifecycle Manager
Location: Málaga, Spanien
Anställningstyp: Heltid
Lön: Fast grundlön
Arbetsuppgifter och Ansvar:
- Vara kundens första kontakt och bygga långsiktiga relationer.
- Leda försäljningsprocessen från lead till köp och hantera invändningar.
- Identifiera behov hos små och medelstora företag och erbjuda Microsofts molnteknologier.
- Maximera up-selling och cross-selling genom samarbete med specialister.
- Använda digitala kanaler och sociala medier för att nå och hantera kunder.
Krav:
- Flytande svenska (C1-nivå) och 2-3 års erfarenhet inom försäljning eller kundhantering.
- Erfarenhet av CRM-system (t.ex.
Salesforce) och molnteknologier är ett plus.
- Förmåga att arbeta självständigt och hantera flera prioriteringar.
- Stark kommunikativ förmåga och intresse för ny teknologi.
- Resultatorienterad och driven att överträffa mål.
Förmåner:
- Konkurrenskraftigt ersättningspaket baserat på erfarenhet och prestation
- Fullt betald utbildning och karriärutvecklingsprogram
- Möjligheter till internationell karriär genom International Mobility Program
- Dynamiskt team med en positiv arbetsmiljö
- Stöd och verktyg för att nå din fulla karriärpotential