Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som har systemvana, erfarenhet från en adminstrativ roll och vill förstärka Elon Groups sammansvetsade Helpdesk Team. Elon Group väntar på att välkomna dig som har en positiv inställning och trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma mål. Är det här tjänsten för dig? Ansök redan idag!
OM TJÄNSTEN
Vi söker nu en kundsupportmedarbetare till Elon Groups Helpdesk Team. Ditt huvudsakliga fokus kommer att ligga på uppgifter som kundadministration och medlemsförändringar i affärssystemet Jeeves, helpdeskärenden och viss orderadministration. Du kommer att samarbeta nära ditt team och sitta i ett öppet kontorslandskap tillsammans med ungefär 20 kollegor som alla jobbar med service inom olika områden. Tjänsten är ett konsultuppdrag där du kommer vara anställd av Academic Work och arbeta hos Elon Group.
Du erbjuds
- Värdefull erfarenhet från Nordens största butikskedja för hemelektronik och vitvaror
- Möjligheten att få bli en del av ett team som har kul på jobbet och gör sina kunder nöjda
- En dedikerad konsultchef och karriärpartner via oss på Academic Work vilket erbjuder stora möjligheter att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter inför framtiden
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Kundadministration och medlemsförändringar i affärssystemet Jeeves
* Helpdeskärenden i Office365, PinMeTo, Grade och Google My Busines m.m.
* Viss orderadministration, som IT-beställningar till intern personal
* Stötta receptionen vid behov, så som att besvara samtal vid organisationens växel, posthantering och ta emot besökare
VI SÖKER DIG SOM
- Har tidigare erfarenhet från administrativt arbete och besitter god systemvana
- Behärskar svenska flytande och har goda kunskaper i engelska
Det är meriterande om du
- Behärskar norska grundläggande
- Kunskaper i affärssystemet Jeeves eller andra affärssystem
- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystemet ImBox samt av att arbeta med e-learning i systemet Grade
- Har en eftergymnasial utbildning
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Flexibel
- Samarbetsinriktad
- Social
- Ordningsam
I din ansökan vill vi att du tydligt motiverar ditt intresse för att arbeta inom administration och för Elon Group som företag!
Övrigt
- Start: Januari 2025
- Omfattning: Anställningen sträcker sig fram till slutet av augusti 2025, heltid under vardagar med arbetstider förlagda 8-16.30
- Placering: Örebro, Marieberg (arbete på plats på huvudkontoret)
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Elon Group är en nordisk allians som ägs och drivs av egna företagare och handlare i Sverige, Norge, Island, Finland och Danmark. De har styrkan hos ett storbolag, med engagemanget från entreprenörer med lång erfarenhet av sin lokala marknad och kunder. Med över 500 butiker runtom i hela Norden finns de tillgängliga för att hjälpa och erbjuda service där deras kunder finns. Varje butik har egna säljare, rådgivare, installatörer och montörer. Butikerna fungerar även som lokala lager nära kunden, vilket möjliggör oslagbara ledtider.