Kontorsassistent till Certe Revision
Skicka ansökan 35 dagar kvar
Kontorsassistent Servitör/servitris
35 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om tjänstenVill du jobba i en dynamisk och ung organisation där du får påverka på riktigt? Vi söker nuen servicestjärna för vår kunds räkning som vill bli en i gänget på en personlig revisionsbyrå på Södermalm! Iden här rollen arbetar du i fina lokaler i Hornstull med utsikt över takåsarna, tillsammans medtrevliga kollegor. Certe Revisiongrundades 2011 och har sedan dess stadigt vuxit, idag består teamet av ett tjugotal revisorer, revisorsassistenter ochen kontorschef. Som kontorsassistent på detta spännande bolag får du jobba i en social och affärsmässig miljö och har som uppgift att ansvara för servicefunktionen samt ge administrativt stöd till dina kollegor. Du jobbar i ett glatt gängdär du i din roll som kontorsassistent levererar service i världsklass till alla människor du möter.

I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:

  • Välkomna medarbetare och kunder
  • Telefon och växel
  • Assistera med diverse administrativa uppgifter
  • Tidrapporter och kompsaldon
  • Fakturahantering och betalningsavstämningar
  • Ansvara för gemensamma ytor som kök och konferensrum
  • Bokningar och beställningar
  • Posthantering och bud
  • Inköp av kontorsmaterial och förbrukningsvaror
  • Kontakt med leverantörer
  • Planering och arrangering av konferenser, utbildningarAWs
  • Övriga kontorsrelaterade uppgifter

Vem är du?Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som är positiv, är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Du behöver ha ett noggrant kvalitetssinne och förmågan att arbeta fokuserat, då många av dina arbetsuppgifter är av administrativ karaktär. För att kunna prioritera bland dina ansvarområden tror vi att du är välorganiserad och van vid att skapa effektiva rutiner och arbetssätt som underlättar för dig och dina kollegor. Du har viss administrativ erfarenhet och har lätt för att navigera system. Nyfikenhet förrevisionsbranschen är till fördel då du främst kommer samarbeta med revisorer. Vi tycker att det är viktigt att du är lagspelare och vill bli en i gänget!

Krav för tjänsten

  • Talar flytande svenska och engelska
  • Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö
  • Viss administrativ erfarenhet
  • Bekväm med Microsoft Office-paketet
  • Avslutad gymnasieutbildning

Om Anställning Anställning: Du blir anställd direkt hos vår kund, rekryteringsprocessen sker via oss på MiddlepointStart: Januari 2025 Arbetstider: Måndag till fredag ca kl 08-17 med viss flexibilitetGenerösa förmåner bl.a.friskvårdsbidrag,träning på arbetstid och tjänstpension

Vi tar en bakgrundskontroll på slutkandidater inför eventuell anställning.

Om MiddlepointVi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten.

Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev.

Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss:

http://instagram.com/middlepoi...

Vännerna på Middlepoint!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-26
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk