Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som Kontorsassistent - Internservicemedarbetare, kommer dina arbetsuppgifterna variera men innebär i huvudsak administration och uppgifter som rör kontorsservice. I rollen ingår bland annat att se till att kontorets allmänna ytor hålls ordnade och att ha kontakt med olika leverantörer som t.ex. städ- och teknikergruppen vid Campus Albano. Du koordinerar också resebokningar och stöttar vid interna och externa möten och evenemang. Du ingår i det administrativa teamet på tio personer
Övrigt förekommande arbetsuppgifter:
- Kontaktperson för larmhantering; beställning av öppettider, larm och koder
- Posthantering
- Felanmälningar till Akademiska Hus och Stockholms universitet
- Kontaktperson till Akademiska hus och Fastighetsskötarna på Stockholms universitet
- Kontaktperson för leveranser, bud och städ
- Inköp och påfyllnad av kontors mtrl
- Resebokare och kontaktperson till Amex (vår resebyrå)
- Koordinering av interna och externa möten
I rollen ingår även att vara delaktig i att organisera och hantera måltider och fika i samband med konferenser och möten så som att beställa mat och dryck från cateringföretag, ta emot leveranser och förbereda servering, duka fram och plocka bort efter luncher och fikapauser samt koordinera med extern personal för större event
Uppdragsperiod och omfattning:
Tjänsten som Kontorsassistent är ett konsultuppdrag på heltid med start så snart som möjligt. Uppdraget beräknas inledningsvis att pågå i 6 månader.
Krav för tjänsten:
• Tidigare erfarenhet av arbete i reception eller motsvarande kontorsadministration
• God svenska och engelska i både tal och skrift
• Hanterar MS Office-paketet utan svårigheter
För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning.
Bör-krav/meriterande
- Arbete vid statlig myndighet är meriterande.
Om dig
Vi söker en flexibel och serviceinriktad medarbetare med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har en stor ansvarskänsla och med en initiativförmåga som driver arbetet framåt.
Arbetet innebär många kontakter med personal och gäster och är av omväxlande karaktär, vilket innebär att social kompetens och förmåga att bolla flera olika saker samtidigt är en förutsättning. Miljön är internationell där både personal och gäster kommer från hela världen.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag 2024-12-05
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare: Anki Arnquist via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 eller
[email protected]
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via
[email protected]
Välkommen med din ansökan!