ARBETSUPPGIFTERSom supporttekniker har du fokus på människan och tekniken. Du arbetar främst med användarsupport genom bemanning av kundens gemensamma helpdesk samt on-site på kontoret i Göteborg. Vanligt förekommande uppgifter är applikationsupport, främst inom Microsoft 365, installation av datorer och telefoner, hantering av skrivare och konferensteknik samt enklare felsökning inom hårdvara och applikationer.KVALIFIKATIONERFör att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har minst gymnasial utbildning (relevant eftergymnasial utbildning är önskvärt) och minst 1 års yrkeserfarenhet från en liknande roll. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Du har bl.a. kunskap om och erfarenhet av:
Om du dessutom har kunskap inom ITIL är det meriterande.VI SÖKER DIG SOMVi söker dig med utpräglad servicekänsla med inställningen att problem är till för att lösas. Du har ett genuint intresse för människor och IT och är starkt engagerad i ditt arbete. Du har förmåga att driva arbetsuppgifter självständigt samtidigt som du är en lagspelare och finner glädje i att nå resultat tillsammans med andra. Du arbetar konstruktivt även i pressade situationer.
INFORMATION
Omfattning: 100% Start: Asap Placering: Göteborg
LÅTER DET INTRESSANT?
Då välkomnar vi dig att ansöka till oss så snart som möjligt då vi hanterar ansökningar löpande. Skicka in ditt CV till oss redan idag via ”Skicka ansökan”.
Har du frågor gällande tjänsten, vilka Tavana är eller konsultrollen så är du välkommen att skicka mail till [email protected]. Vänligen notera att vi tar inte emot ansökningar via mejl.
Vi ser fram emot din ansökan!