AD Sverige AB är en svensk automotivekedja med 70-tal AD Butiker och ca 250 AD Bilverkstäder över hela Sverige.
Tillsammans erbjuder vi service, reparationer, reservdelar och tillbehör till bilen av premiumkvalitét.
Vi är en organisation med massor av historia och fullt fokus på framtiden.
Hos oss är kunden i centrum och vi ”älskar varje mil” av resan oavsett vart det bär av.
Vi har höga ambitioner att tillsammans med hela kedjan utvecklas varje dag till att vara ett kun(d)skapsföretag i världsklass.
Som Konceptansvarig för Bilverkstad på vårt supportkontor kommer dina arbetsuppgifter omfatta support på plats till butiker och verkstäder runt om i Sverige med snabb och förstklassig hantering. Din roll är att anse som bred och några exempel på arbetsuppgifter är:
För att trivas i denna tjänst ser vi att du har erfarenhet det arbete och de processer som utförs i en bilverkstad.
Utöver det värdesätter vi erfarenhet av kundservice.
Du har god dator- och systemvana, alternativt är en orädd person när det kommer att hantera system.
Du hanterar svenska i tal och skift och det är meriterande om du har ytterligare språkkunskaper.
Din tid spenderas till så stor del som möjligt ute på plats hos våra kunder varför resor är en del av din vardag.
Att älska varje mil är en självklarhet för oss som organisation och i den här rollen blir det påtagligt då kunderna du besöker finns i hela landet.
Som person är du lösningsorienterad, kommunikativ och hjälpsam.
Ingen utmaning är för stor eller för svår.
Du är lyhörd och har inga problem att samarbeta samtidigt som du självständigt driver ditt arbete framåt.
Du tvekar inte på att gå en extra mil för att erbjuda kundservice med omtanke till våra kunder och samarbetspartners.
Då vi lägger stor vikt i personlig lämplighet uppmuntrar vi dig att söka fastän du inte besitter alla krav.
AD Sverige AB har i denna rekrytering valt att samarbeta med OnePartnerGroup.
För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Jennie Gunnarsson på [email protected].
I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.
När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling.
Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning.
Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.