I rollen lever och andas du ´service´. Du förväntas att vara en del av Front of House teamet (hotellreceptionist) samt en TEN Hotel ambassadör på natten med ansvaret att alltid sätta gästens upplevelse och säkerhet i fokus.
Rollen kräver att du är en frontperson som får gästerna att känna sig sedda, hörda och speciella. Du inspirerar resten av (natt)teamet att alltid leverera serviceupplevelser som får våra gäster att komma tillbaka till TEN Hotel. Arbetsuppgifter som förekommer under natten är bl.a. in-och utcheckning, ta emot telefonsamtal, skapa bokningar, besvara mejl, rapportering och betalningsadministration. Målet är alltid erbjuda gäster samma service nattetid, som dagtid. Du jobbar självständig och har en egen checklista med olika arbetsuppgifter inom receptionen men också delvis barservering (23:00-01:00), housekeeping (lokalstäd i reception/lounge) och säkerhet (ronderingar).
En Shiftleader night receptionist jobbar som ledande figur inom FOH teamet och rapporterar direkt till FOH manager/Operations manager.
Vi söker dig som är nattvan, strukturerad och har några års yrkesvana. Du har tidigare erfarenhet och/eller utbildning inom hotell och du talar svenska och engelska. I din roll är det även nödvändigt att känna sig bekväm i att kommunicera skriftligt.
Arbetstiden är förlagd till 22.45 - 07.00 enl. rullande schema. Man arbetar 7 nätter, ledig 7.
Starkt meriterande om du kan bokningssystemet MEWS.
Vill du veta mer är du välkommen att kontakta oss.
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Denna tjänst behöver tillsättas väldigt snart så vänta ej med din ansökan!