För vår kund söker vi en ekonomiassistent/redovisningsekonom för ett uppdrag med start i början av januari 2025. Rollen är perfekt för dig som vill arbeta i en hybridmiljö och utvecklas inom lön och redovisning.
Om rollen
I denna roll är du en viktig del av teamet som ansvarar för att löner och administrativa processer håller högsta kvalitet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Du kommer att arbeta i en modern och digital arbetsmiljö där initiativ till förbättringar uppmuntras. Tillsammans med ditt team prioriterar och fördelar ni arbetsuppgifterna för att nå både dagliga och långsiktiga mål.
Är detta du?
Vi söker dig som uppfyller följande krav:
Praktisk information
Observera att säkerhetsprövning och undertecknande av säkerhetsskyddsavtal kan komma att krävas.
Har du en passande bakgrund, kompetens och tycker detta låter spännande? Vänta inte med att skicka din ansökan då urval och intervjuer sker löpande!
Om oss
Nutshell Consulting fokuserar på heltäckande tjänster inom ekonomi. Hos oss står människan i centrum oavsett om vem du är – anställd, partner eller kund. Vi är ständigt på jakt efter nya talanger som vill skapa verklig förändring. På Nutshell erbjuds du en konkurrenskraftig lön, bra förmåner och en dynamisk arbetsmiljö där du får utmana dig själv. Med vårt nätverk av erfarna konsulter får du som kund en perfekt matchning för varje uppdrag. Vi optimerar er ekonomifunktion med vårt heltäckande utbud av tjänster för finans. Vi finns här för att stödja och förbättra er verksamhet.
Interim | Rekrytering | Search | Redovisning