Skiftledare till vår kund i Malmö
Skicka ansökan 1 dagar kvar
Skiftledare
1 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Om rollen Som skiftledare kommer du att spela en avgörande roll i att leda och utveckla ett team för att uppnå optimal prestation på vår kunds produktionslinjer. Du kommer att vara ansvarig för att driva prestandaförbättringar, resursplanering, personalutveckling och att tillhandahålla administrativt stöd inom ditt skiftteam. I din roll kommer du att ha det övergripande ansvaret för att förbättra prestandan på produktionslinjerna genom aktivt engagemang i IWS och processhantering. Du kommer att leda och fördela arbetsuppgifter, säkerställa exakt resursplanering och optimera linjestrukturen för maximal effektivitet. Genom att coacha enskilda teammedlemmar och teamet som helhet samt genom att säkerställa efterlevnad av EHS-, kvalitets- och hygienpolicys, kommer du att skapa en säker och produktiv arbetsmiljö. Dessutom kommer dina ansvarsområden att inkludera administrativa uppgifter såsom tidsregistrering och beställning av arbetskläder, samt att leda dagliga möten för att upprätthålla standarder och dokumentera förbättringar. Genom att effektivisera både planerade och oplanerade driftstopp, arbetar du aktivt mot att uppnå produktionsmål. Tjänsten är ett konsultuppdrag på 6 månader via Adecco med avsikt att övergå till en fast anställning hos kund. Planerad start är omgående och tjänsten är placerad i Malmö. Du kommer att arbeta i skift.  Om dig Vi söker en skicklig ledare som tar stort ansvar och prioriterar säkerhet och kvalitet. Ditt serviceinriktade förhållningssätt bygger naturligt starka relationer och underlättar effektiv kommunikation på alla nivåer. Ditt engagemang för att driva förändring inom organisationen är tydligt och du har förmågan att samarbeta och inspirera andra. Som en förebild upprätthåller du organisationens värderingar och tänker strategiskt för att uppnå gemensamma mål. Att stödja andras utveckling och följa definierade tidsramar är en integrerad del av ditt dagliga arbete. Viktigt för rollen: • 1-3 års erfarenhet av att leda team • Kunskap/erfarenhet av Integrated Work Systems (IWS/Lean) • Förstår syftet med IWS Pelares och metoderna för att uppnå önskade resultat • Goda kunskaper i Microsoft Office-applikationer (Excel) • Goda kunskaper i svenska och engelska • Kunskap om Arbetsmiljölagen & arbetsrätt • Goda kunskaper i ANT-systemet är meriterande • Erfarenhet inom livsmedelsindustrin är meriterande Kontaktuppgifter Om du har frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Svensson via [email protected] Om du har frågor angående registrering, vänligen kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet 6 Månader eller längre
Hemsida Länk