Victoriahem är ett fastighetsbolag där både hyresgäster och personal trivs! Att vi har kommit så här långt är tack vare alla drivna, engagerade och kunniga medarbetare. Vår arbetsmetod är frihet under ansvar, tillsammans med en prestigelös anda som gör att vi vågar tänka nytt och prova nya idéer. Vi tar idag hand om ca 40 000 familjers hem och vi fortsätter växa. Nu hoppas vi att även du vill vara med på vår resa!
Nu söker vi en engagerad ochsäljinriktad uthyrare till vårt fastighetsbestånd i Jordbro och Nynäshamnbestående av ca 2000 lägenheter. Är du den vi söker?
Om tjänsten
Vi söker dig som är resultatinriktad och gillar utmaningar. Vi har högt uppsatta mål för vår uthyrning och strävar efter att alltid ha 0 % i vakans. För att uppnå detta behöver du som uthyrare tänka affärsmässigt och ha ett säljande och förtroendeingivande förhållningssätt till bostadssökande intressenter. Ditt jobb som uthyrare blir att finnas ute där våra sökande finns och fokusera på visningar, införsäljning, event och marknadsföring.
I tjänsteningåräven bemanning av receptionen på områdeskontoret i Jordbro. Uppgifterna i receptionen består bland annat av in- och utlämning av nycklar,kontakt med hyresgäster, ta emot besök och leveransersamtposthantering. Kvälls- och helgjobb förekommer.
Din profil
Vi erbjuder
Victoriahem är ett bolag med korta beslutsvägar där frihet under ansvar gäller. Du kommer att få en självständig roll där du kan bidra med din kompetens och ambition till bolaget. Vi kommer utmana och stötta dig i din utveckling och ser gärna att du vill vara med och utvecklas som individ tillsammans med oss som bolag.
Övrig information
Ansökan
Vi tillämpar löpande urval så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Om du har frågor kring tjänsten så är du välkommen att kontakta områdeschef Jesper Lundbergpå mail [email protected].
Varmt välkommen med din ansökan!