Om tjänsten
Dina arbetsuppgifter kommer huvudsakligen bestå av sampling av produkter vid köpcentrum och/eller handelsplatser.
Innan ditt första uppdrag får du den utbildning som behövs, profilkläder och det material du behöver för att kunna utföra ditt event på bästa sätt.
Då produkten vi arbetar med riktar sig till småbarnsfamiljer så är det ett plus om du själv har barn i yngre ålder. Du ska kunna arbeta två dagar i veckan under åtta veckor framöver. Uppdragen startar vecka 49.
Krav:
Tala flytande svenska.
Du ska under åtta veckor, från och med december månad, kunna utföra arbete två dagar i veckan.
Om dig
Vi söker dig som är serviceinriktad, positiv, social, säljande och har lätt för att kommunicera med personer i din omgivning. Du ska inte ha några problem med att ta första kontakt med förbipasserande.
Tidigare erfarenhet av försäljning, event och/eller sampling är mycket meriterande.
Vad erbjuder vi?
Vi erbjuder dig ett roligt och socialt extraarbete där kunden är i fokus.
Om Retail House Sverige
Retail House är Nordens ledande Shopper Marketingbyrå med över 15 års erfarenhet av handel och varumärke. Med insikt om shopperbeteende hjälper vi våra kunder att omvandla varumärkets styrka till försäljning vid köptillfällen samtidigt som vi arbetar med att ta fram strategier och kommunikation som stärker samarbetet mellan handel och varumärke. Vi arbetar med kunder som ICA, Johnson & Johnson, Swedish Match, Sodastream, Midsona, Elgiganten, Philips.