Är du intresserad av en internationell arbetsmiljö inom fordonsbranschen? Vill du vara en del av ett team där din dag är fylld av humor och en trevlig arbetsmiljö?
Sök till tjänsten som relationsbyggande köparsupport till BCAs nya kontor i Solna Stockholm.
BCA är ett av Europas största auktionsföretag för begagnade fordon och har 70 års erfarenhet av fordonsauktioner. På europanivå säljer vi mer än 1,5 miljoner fordon per år. Våra kunder är bilhandlare som deltar i de auktioner vi anordnar och vagnparksägare som avyttrar sina fordon på våra auktioner eller använder våra andra tjänster, såsom parkering, inspektion, PDI, värdering samt andra bilrelaterade tjänster.
Utöver BCA Sverige med ca 45 anställda kommer dina framtida kollegor att arbeta i andra nordiska länder, Tyskland, Holland och ett 20-tal andra länder.
Vårt nya kontor i Stockholm ligger i Solna och öppnar i januari 2025. Utöver vårt kontor i Solna har vi även anläggningar i Strängnäs, Göteborg och Malmö som hanterar ca 25 000 fordon per år.
Din viktigaste uppgift är att stödja och öka våra köpares aktivitet i våra svenska auktioner. Du kommer i första hand att arbeta i vårt CRM-system och dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att kommunicera med våra köpare, assistera nuvarande köpare i våra auktioner, aktivera köpare för auktioner, aktivera nya köpare, hantera och skapa kundkonton i våra system. Du arbetar via telefon och mail.
Arbetet utförs på vardagar på kontoret mellan 08.00 och 17.00.
Vi erbjuder dig:
Utmaningar och framgångar i en internationell arbetsmiljö
En härlig arbetsmiljö och ett nytt kontor i Solna Stockholm
Mobiltelefon
Omfattande företagshälsovård
Utvecklingsmöjligheter i ett bolag på frammarsch
En arbetsplats där alla tas om hand
Vi förväntar oss av dig:
Du är utåtriktad och kommunicerar skickligt både skriftligt och muntligt
Du är en lagspelare, en rättvis kollega och du arbetar smidigt i ett team med gemensamt uppsatta mål
Dina IT-kunskaper är goda, du kommer att använda Excel och andra Microsoft-program mycket
Du är självgående och vet hur du prioriterar och planerar dina egna uppgifter
Kunskaper om fordonsindustrin
Du måste kunna kommunicera på svenska och engelska. Alla extra språk ses som ett stort plus!
För mer information om uppgiften, vänligen kontakta Torgny Lund 0733091266
Om du är intresserad av tjänsten, skicka en ansökan med personligt brev, CV och löneanspråk till: [email protected] senast den 30 november 2024.
Jobbtyp: Heltid
Sista ansökningsdatum: 2024-12-06