Relationsbyggande köparsupport till BCAs nya kontor i Solna
Skicka ansökan 15 dagar kvar
Innesäljare
15 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av en internationell arbetsmiljö inom fordonsbranschen? Vill du vara en del av ett team där din dag är fylld av humor och en trevlig arbetsmiljö?

Sök till tjänsten som relationsbyggande köparsupport till BCAs nya kontor i Solna Stockholm.

BCA är ett av Europas största auktionsföretag för begagnade fordon och har 70 års erfarenhet av fordonsauktioner. På europanivå säljer vi mer än 1,5 miljoner fordon per år. Våra kunder är bilhandlare som deltar i de auktioner vi anordnar och vagnparksägare som avyttrar sina fordon på våra auktioner eller använder våra andra tjänster, såsom parkering, inspektion, PDI, värdering samt andra bilrelaterade tjänster.

Utöver BCA Sverige med ca 45 anställda kommer dina framtida kollegor att arbeta i andra nordiska länder, Tyskland, Holland och ett 20-tal andra länder.

Vårt nya kontor i Stockholm ligger i Solna och öppnar i januari 2025. Utöver vårt kontor i Solna har vi även anläggningar i Strängnäs, Göteborg och Malmö som hanterar ca 25 000 fordon per år.

Din viktigaste uppgift är att stödja och öka våra köpares aktivitet i våra svenska auktioner. Du kommer i första hand att arbeta i vårt CRM-system och dina arbetsuppgifter kommer att innefatta att kommunicera med våra köpare, assistera nuvarande köpare i våra auktioner, aktivera köpare för auktioner, aktivera nya köpare, hantera och skapa kundkonton i våra system. Du arbetar via telefon och mail.

Arbetet utförs på vardagar på kontoret mellan 08.00 och 17.00.

Vi erbjuder dig:

Utmaningar och framgångar i en internationell arbetsmiljö

En härlig arbetsmiljö och ett nytt kontor i Solna Stockholm

Mobiltelefon

Omfattande företagshälsovård

Utvecklingsmöjligheter i ett bolag på frammarsch

En arbetsplats där alla tas om hand

Vi förväntar oss av dig:

Du är utåtriktad och kommunicerar skickligt både skriftligt och muntligt

Du är en lagspelare, en rättvis kollega och du arbetar smidigt i ett team med gemensamt uppsatta mål

Dina IT-kunskaper är goda, du kommer att använda Excel och andra Microsoft-program mycket

Du är självgående och vet hur du prioriterar och planerar dina egna uppgifter

Kunskaper om fordonsindustrin

Du måste kunna kommunicera på svenska och engelska. Alla extra språk ses som ett stort plus!

För mer information om uppgiften, vänligen kontakta Torgny Lund 0733091266

Om du är intresserad av tjänsten, skicka en ansökan med personligt brev, CV och löneanspråk till: [email protected] senast den 30 november 2024.

Jobbtyp: Heltid

Sista ansökningsdatum: 2024-12-06

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-20
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare

Liknande jobb

Malmö
Heltid
Logistiker Sales Executive
2 dagar sedan
Säljare Teamledare B2C säljare Distanssäljare Telemarketing-säljare
13 dagar sedan