Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en Teknisk Inköpare för ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder i Göteborg. I rollen kommer du att ansvara för hela inköpsprocessen – från behovsanalys och offertförfrågan till förhandling och avtalsskrivning.
För att trivas i rollen tror vi att du är en strukturerad och lösningsorienterad person med god förmåga att hantera flera parallella uppgifter. Du har också en stark teknisk förståelse och är van att arbeta i team.
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens. Tjänsten kommer innebära många kontakter och då är det viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Vi gör löpande urval, så tveka inte att söka redan idag!
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.