Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren inköpare, gärna med bakgrund från tillverkande industri, för ett konsultuppdrag till vår samarbetspartner i Ludvika. Tillträde omgående. Du kommer att ansvara för planering och genomförande av inköp, förhandling med leverantörer samt hantering av inköpsorder och leveranser. Erfarenhet av att arbeta i SAP och goda kunskaper i Microsoft Office är ett krav, samt förmåga att analysera och optimera kostnader och leveransprestanda. Du är självständig, strukturerad och har starka kommunikations- och förhandlingsegenskaper, samt kan obehindrat kommunicera på svenska och engelska.
För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt behöver du bifoga ditt CV i din ansökan. Önskar du även skicka med ett personligt brev eller annan kompletterande information kring din ansökan ber vi dig lägga med det i samma dokument, t.ex. som en inledning på ditt CV.
Du ansöker på www.randstad.se, innan den 2024-12-08. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta [email protected].
För Randstad är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansvarsområden
Kvalifikationer
Om företaget
Randstad
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential.