Medlemstjänstansvarig till Hantverkshjälpen
Skicka ansökan 11 dagar kvar
Key Account Manager
11 dagar kvar

Arbetsbeskrivning

Medlemstjänst - Event, Hantverksträffar och Key Account Manager

Hantverkshjälpen Sverige är en innovativ och snabbväxande start-up som utvecklar ett modernt affärssystem för hantverksbranschen. Vi erbjuder en rad tjänster som underlättar för våra kunder, hantverkarna, att effektivisera sina verksamheter. Nu söker vi dig som vill vara en del av vårt dynamiska team på Medlemstjänstavdelningen.

Arbetsuppgifter: Som en del av vårt team kommer du att ha en varierad och ansvarstagande roll där du både arbetar med våra medlemmar och kunder, samt är en nyckelperson för våra interna event och aktiviteter. Ditt huvudsakliga ansvar omfattar:

  • Onboarding av nya medlemmar i TimeFlow: Du är ansvarig för att ta emot och guida nya medlemmar genom introduktionen av vårt system TimeFlow, och säkerställa att de får en smidig och positiv start.
  • Ansvar för hantverksträffar: Du kommer att planera, koordinera och genomföra olika typer av event, inklusive hantverksträffar, nätverksträffar och mässor, där vi skapar värde för våra kunder och medlemmar.
  • Key Account Manager för hantverkare: Du kommer att vara en viktig kontaktperson för våra kunder (hantverkarna) och säkerställa att deras behov blir tillgodosedda genom en hög servicenivå och effektiva lösningar.
  • Deltagande i mässor och branschevent: Du stöttar marknadsavdelningen på olika event och mässor, där du både marknadsför våra tjänster och nätverkar med potentiella kunder och samarbetspartners.
  • Administrativa uppgifter: Du kommer att hantera och koordinera medlemsinformation, boka och organisera möten, samt hålla koll på feedback och uppföljning från våra kunder.

Vi söker dig som:

  • Har ett brinnande intresse för service och försäljning.
  • Är organiserad, strukturerad och van vid att hantera flera uppgifter samtidigt.
  • Trivs med att prata med människor och har lätt för att bygga relationer.
  • Är en doer som ser möjligheter och tar egna initiativ.
  • Har erfarenhet av eventplanering, gärna från branschen.
  • Har ett lösningsorienterat och positivt förhållningssätt.
  • Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Vad vi erbjuder:

  • En spännande och utvecklande arbetsmiljö i en växande start-up.
  • Möjlighet att påverka och utveckla företagets medlemstjänster och eventverksamhet.
  • Ett engagerat och kunnigt team som värdesätter samarbete och innovation.


Är du rätt person för oss?

Skicka gärna in din ansökan med CV och personligt brev där du berättar varför just du skulle passa i denna roll.

Mer info

Anställningsform -
Publicerad 2024-11-19
Lön Fast månads- vecko- eller timlön
Antal platser 1
Varaktighet Tillsvidare
Hemsida Länk

Liknande jobb

Säljare Teamledare B2C säljare Distanssäljare Telemarketing-säljare
13 dagar sedan
Malmö
Heltid
Logistiker Sales Executive
2 dagar sedan